Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Tο Google Shopping είναι μια πλατφόρμα που που προσφέρεται από την Google, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να συγκρίνουν και να αγοράζουν “φυσικά” προϊόντα στη βάση δεδομένων της.
Tο Google Shopping προσφέρεται δωρεάν από τις 27 Απριλίου 2020!
Τα αποτελέσματα αγορών του Google Shopping εμφανίζονται στον χρήστη ξεχωριστά από τα κανονικά αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης.
Τα αποτελέσματα αγορών αντιστοιχίζονται βάσει συνάφειας με τους όρους αναζήτησης του χρήστη.
Τα προωθημένα προϊόντα επί πληρωμή εμφανίζονται ξεχωριστά από τα δωρεάν οργανικά προϊόντα.
Σύμφωνα με την Adthena το 85,3% των πληρωμένων “κλικ” από διαφημίσεις της Google δημιουργούνται στο Google Ads και το Google Shopping!
Υπάρχουν χιλιάδες Eshop στο διαδίκτυο, αλλά ο μέσος καταναλωτής δεν γνωρίζει γι’ αυτά.
Tο Google Shopping, είναι ένας τρόπος για επιχειρήσεις με εξαιρετικά προϊόντα να αποκτήσουν “ορατότητα” στο online περιβάλλον.
Οι επιχειρήσεις λιανικής που χρησιμοποιούν την υπηρεσία αποκτούν πρόσβαση στην τεράστια βάση χρηστών και δεδομένων της Google, ενισχύοντας τις πωλήσεις τους.
Πριν από την ανακοίνωση ότι το Google Shopping, θα επέτρεπε τη δωρεάν καταχώριση προϊόντων, οι επιχειρήσεις πλήρωναν ένα πόσο για την τοποθέτηση των προϊόντων τους στην πλατφόρμα.
Ωστόσο, μετά τις τελευταίες αλλαγές μπορείς να καταχωρίσεις δωρεάν ολόκληρο το απόθεμά σου στην πλατφόρμα!
Στη συνέχεια, μπορούν να αναζητήσουν τα προϊόντα σου μέσω της πλατφόρμας χρήστες από όλο τον κόσμο.
Η υπηρεσία είναι πλέον ανοιχτή σε όλους τους εμπόρους λιανικής πώλησης!
Οι πληρωμένες PPC διαφημίσεις θα εμφανίζονται στο πάνω και κάτω μέρος της σελίδας, όπως συμβαίνει και για την κανονική αναζήτηση.
Τα δωρεάν, οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται πάντα στη μέση.
Το 2019, η Google αναβάθμισε το Google Shopping με εξατομικευμένες προτάσεις βάσει των δεδομένων και των χαρακτηριστικών του χρήστη.
Η εφαρμογή ανανέωσε τα βασικά χαρακτηριστικά, όπως το τοπικό απόθεμα προϊόντων και συνέβαλε στην πιο ομαλή ολοκλήρωση των αγορών.
Τα καλά νέα είναι ότι αυτά τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά θα παραμείνουν.
Η Google υποστηρίζει ότι θα ενσωματώσει τις αλλαγές σε όλες τις νέες σελίδες της, παρέχοντας βελτιωμένες υπηρεσίες.
Οι χρήστες θα βλέπουν τακτικά επιμελημένες σελίδες προϊόντων, ανά κατηγορία και θεματική, όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.
Tο Google Shopping είναι μια ισχυρή πλατφόρμα που μπορεί να να εξυπηρετήσει την επιχείρησή σou με πολλούς τρόπους.
Οι βασικοί από αυτούς είναι οι εξής:
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Το Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, εξυπηρετώντας πάνω από 90 δισεκατομμύρια ερωτήσεις αναζήτησης κάθε μήνα.
Σε αντίθεση με την κυρίαρχη άποψη, η Amazon δεν έχει απόλυτο μονοπώλιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Πιο συγκεκριμένα 35% των αγοραστών ξεκινούν την αναζήτηση προϊόντων τους στο Google.
Και με τις συνεχείς αναβαθμίσεις που γίνονται στο Google Shopping, ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να αυξηθεί.
Καθώς οι θετικές κριτικές για τη βελτιωμένη εμπειρία αγορών μέσω της πλατφόρμας θα αυξάνονται, οι καταναλωτές είναι πιθανό να αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά, ωφελώντας έτσι τους online εμπόρους λιανικής.
Οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζουν ότι η υψηλότερη επισκεψιμότητα δεν σημαίνει απαραίτητα και περισσότερες πωλήσεις.
Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να στοχεύσεις άτομα που έχουν τα χρήματα και την πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα σου.
Tο Google Shopping, επομένως, είναι μια ελκυστική πλατφόρμα για οnline επιχειρήσεις.
Η πλατφόρμα είναι ένας αποδοτικός τρόπος για να βρεις χρήστες που έχουν την πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα σου!
Σε αντίθεση με την τυπική αναζήτηση, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι οι χρήστες αναζητούν αποκλειστικά προϊόντα μέσα από αυτή την πλατφόρμα . Εάν όχι, τότε γιατί βρίσκονται εκεί;
Επιπλέον, το Google Shopping θα σου επιτρέψει να στοχεύσεις καλύτερα τις διαφημίσεις σου για να “καλύψεις” την αγορά που δραστηριοποιήσε.
Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά όταν εφαρμόσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing για την επιχείρηση σου.
Οι επί πληρωμή (ανά κλικ) σύνδεσμοι αναζήτησης της Google προσελκύουν συνήθως περίπου το 20% της συνολικής επισκεψιμότητας.
Το υπόλοιπο 80% πηγαίνει στα οργανικά αποτελέσματα, ακόμη και αν είναι λιγότερο συναφή από τις διαφημίσεις.
Ο λόγος για αυτή τη συμπεριφορά των χρηστών είναι απλός.
Οι καταναλωτές έχουν μάθει όλα αυτά τα χρόνια ότι οι οργανικές σελίδες είναι γενικά πιο αξιόπιστες σε σχέση με τις αντίστοιχες επί πληρωμή.
Επομένως το να εμφανίζεσαι στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρηση σου!
Η ρύθμιση της πλατφόρμας του Google Shopping, ωστόσο, είναι διαφορετική.
Εδώ, τα περισσότερα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα είναι προϊόντα προώθησης μέσω επί πληρωμή διαφημίσεων.
Εάν οι χρήστες θέλουν να βρουν οργανικά αποτελέσματα για τους όρους αναζήτησης, πρέπει να κάνουν κλικ στη δεύτερη ή τρίτη σελίδα.
Για αυτόν τον λόγο, η επί πληρωμή αναλογία κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι πολύ υψηλή σε αυτή την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου!
Πρόσθεσε σε αυτό, ότι το Google Shopping προβάλλει πρωταρχικά τόσο τη μικρογραφία του προϊόντος όσο και την τιμή του.
Έτσι ο καταναλωτής γνωρίζει άμεσα για το τι πρόκειται να αγοράσει ενώ παράλληλα αυξάνονται οι πιθανότητες να επισκεφθεί το online κατάστημα σου και να προμηθευτεί τα προϊόντα σου!