0 0.00

Cart

No products in the cart.

Τι είναι το Google Shopping

Google Shopping

Tο Google Shopping είναι μια πλατφόρμα που που προσφέρεται από την Google, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να αναζητούν, να συγκρίνουν και να αγοράζουν “φυσικά” προϊόντα στη βάση δεδομένων της.

Tο Google Shopping προσφέρεται δωρεάν από τις  27 Απριλίου 2020!

Τα αποτελέσματα αγορών του Google Shopping εμφανίζονται στον χρήστη ξεχωριστά από τα κανονικά αποτελέσματα οργανικής αναζήτησης.

Τα αποτελέσματα αγορών αντιστοιχίζονται βάσει συνάφειας με τους όρους αναζήτησης του χρήστη.

e commerce

Τα προωθημένα προϊόντα επί πληρωμή εμφανίζονται ξεχωριστά από τα δωρεάν οργανικά προϊόντα.

Σύμφωνα με την Adthena το 85,3% των πληρωμένων “κλικ” από διαφημίσεις της Google δημιουργούνται στο Google Ads και το Google Shopping!

Πως λειτουργεί το Google Shopping

Υπάρχουν χιλιάδες Eshop στο διαδίκτυο, αλλά ο μέσος καταναλωτής δεν γνωρίζει γι’ αυτά.

Tο Google Shopping, είναι ένας τρόπος για επιχειρήσεις με εξαιρετικά προϊόντα να αποκτήσουν “ορατότητα” στο online περιβάλλον.

Οι επιχειρήσεις λιανικής που χρησιμοποιούν την υπηρεσία αποκτούν πρόσβαση στην τεράστια βάση χρηστών και δεδομένων της Google, ενισχύοντας τις πωλήσεις τους.

Πριν από την ανακοίνωση ότι το Google Shopping, θα επέτρεπε τη δωρεάν καταχώριση προϊόντων, οι επιχειρήσεις πλήρωναν ένα πόσο για την τοποθέτηση των προϊόντων τους στην πλατφόρμα.

Ωστόσο, μετά τις τελευταίες αλλαγές μπορείς να καταχωρίσεις δωρεάν ολόκληρο το απόθεμά σου στην πλατφόρμα!

Google Shopping

Στη συνέχεια, μπορούν να αναζητήσουν τα προϊόντα σου μέσω της πλατφόρμας χρήστες από όλο τον κόσμο.

Η υπηρεσία είναι πλέον ανοιχτή σε όλους τους εμπόρους λιανικής πώλησης!

Διάβασε Επίσης:
ROAS: Τι είναι και πως να το υπολογίζεις;

Οι πληρωμένες PPC διαφημίσεις θα εμφανίζονται στο πάνω και κάτω μέρος της σελίδας, όπως συμβαίνει και για την κανονική αναζήτηση.

Τα δωρεάν, οργανικά αποτελέσματα εμφανίζονται πάντα στη μέση.

Το 2019, η Google αναβάθμισε το Google Shopping με εξατομικευμένες προτάσεις βάσει των δεδομένων και των χαρακτηριστικών του χρήστη.

Η εφαρμογή ανανέωσε τα βασικά χαρακτηριστικά, όπως το τοπικό απόθεμα προϊόντων και συνέβαλε στην πιο ομαλή ολοκλήρωση των αγορών.

eshop

Τα καλά νέα είναι ότι αυτά τα ανανεωμένα χαρακτηριστικά θα παραμείνουν.

Η Google υποστηρίζει ότι θα ενσωματώσει τις αλλαγές σε όλες τις νέες σελίδες της, παρέχοντας βελτιωμένες υπηρεσίες.

Οι χρήστες θα βλέπουν τακτικά επιμελημένες σελίδες προϊόντων, ανά κατηγορία και θεματική, όπως συμβαίνει σε πολλές άλλες πλατφόρμες ηλεκτρονικού εμπορίου.

Γιατί να χρησιμοποιήσεις το Google Shopping

Tο Google Shopping είναι μια ισχυρή πλατφόρμα που μπορεί να να εξυπηρετήσει την επιχείρησή σou με πολλούς τρόπους.

Οι βασικοί από αυτούς είναι οι εξής:

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Περισσότερες αναζητήσεις

Το Google είναι η μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης στον κόσμο, εξυπηρετώντας πάνω από 90 δισεκατομμύρια ερωτήσεις αναζήτησης κάθε μήνα.

Σε αντίθεση με την κυρίαρχη άποψη, η Amazon δεν έχει απόλυτο μονοπώλιο στο ηλεκτρονικό εμπόριο.

Πιο συγκεκριμένα 35%  των αγοραστών ξεκινούν την αναζήτηση προϊόντων τους στο Google.

Και με τις συνεχείς αναβαθμίσεις που γίνονται στο Google Shopping, ο αριθμός αυτός είναι πιθανό να αυξηθεί.

ηλεκτρονικό εμπόριο

Καθώς οι θετικές κριτικές για τη βελτιωμένη εμπειρία αγορών μέσω της πλατφόρμας θα αυξάνονται, οι καταναλωτές είναι πιθανό  να αλλάξουν την αγοραστική τους συμπεριφορά, ωφελώντας έτσι τους online εμπόρους λιανικής.

Καλύτερη στόχευση των επιθυμητών καταναλωτών

Οι επιχειρήσεις που ασχολούνται με το ηλεκτρονικό εμπόριο γνωρίζουν ότι η υψηλότερη επισκεψιμότητα δεν σημαίνει απαραίτητα και περισσότερες πωλήσεις.

Διάβασε Επίσης:
Πως να βελτιώσεις τις διαφημίσεις σου στην Google

Για αυτόν τον λόγο, πρέπει να στοχεύσεις άτομα που έχουν τα χρήματα και την πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα σου.

Tο Google Shopping, επομένως, είναι μια ελκυστική πλατφόρμα για οnline επιχειρήσεις.

Η πλατφόρμα είναι ένας αποδοτικός τρόπος για να βρεις χρήστες που έχουν την πρόθεση να αγοράσουν τα προϊόντα σου!

online sales

Σε αντίθεση με την τυπική αναζήτηση, μπορείς να είσαι σίγουρος ότι οι χρήστες αναζητούν αποκλειστικά προϊόντα μέσα από αυτή την πλατφόρμα . Εάν όχι, τότε γιατί βρίσκονται εκεί;

Επιπλέον, το Google Shopping θα σου επιτρέψει να στοχεύσεις καλύτερα τις διαφημίσεις σου για να “καλύψεις” την αγορά που δραστηριοποιήσε.

Φυσικά αυτό μπορεί να γίνει πιο αποδοτικά όταν εφαρμόσεις μια ολοκληρωμένη στρατηγική Digital Marketing για την επιχείρηση σου.

Περισσότερα κλικ

Οι επί πληρωμή (ανά κλικ) σύνδεσμοι αναζήτησης της Google προσελκύουν συνήθως περίπου το 20% της συνολικής επισκεψιμότητας.

Το υπόλοιπο 80% πηγαίνει στα οργανικά αποτελέσματα, ακόμη και αν είναι λιγότερο συναφή από τις διαφημίσεις.

Ο λόγος για αυτή τη συμπεριφορά των χρηστών είναι απλός.

Οι καταναλωτές έχουν μάθει όλα αυτά τα χρόνια ότι οι οργανικές σελίδες είναι γενικά πιο αξιόπιστες σε σχέση με τις αντίστοιχες επί πληρωμή.

Επομένως το να εμφανίζεσαι στην πρώτη σελίδα των οργανικών αποτελεσμάτων αναζήτησης είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρηση σου!

e-commerceΗ ρύθμιση της πλατφόρμας του Google Shopping, ωστόσο, είναι διαφορετική.

Εδώ, τα περισσότερα αποτελέσματα που εμφανίζονται στην πρώτη σελίδα είναι προϊόντα προώθησης μέσω επί πληρωμή διαφημίσεων.

Εάν οι χρήστες θέλουν να βρουν οργανικά αποτελέσματα για τους όρους αναζήτησης, πρέπει να κάνουν κλικ στη δεύτερη ή τρίτη σελίδα.

Για αυτόν τον λόγο, η επί πληρωμή αναλογία  κλικ προς αριθμό εμφανίσεων είναι πολύ υψηλή σε αυτή την πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου!

Διάβασε Επίσης:
Βασικός οδηγός για το Google Ads

Πρόσθεσε σε αυτό, ότι το Google Shopping προβάλλει πρωταρχικά τόσο τη μικρογραφία του προϊόντος όσο και την τιμή του.

Έτσι ο καταναλωτής γνωρίζει άμεσα για το τι πρόκειται να αγοράσει ενώ παράλληλα αυξάνονται οι πιθανότητες να επισκεφθεί το online κατάστημα σου και να προμηθευτεί τα προϊόντα σου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω