0 0.00

Cart

No products in the cart.

Γιατί οι διαφημίσεις σου δεν φέρνουν αποτελέσματα

digital advertising

Όλοι, όταν δημιουργούμε μια διαφήμιση στο διαδίκτυο, δημιουργούμε παράλληλα και προσδοκίες για τα αποτελέσματα που αυτή θα επιφέρει. Ακόμα και αν έχουμε δημιουργήσει εκατοντάδες διαφημίσεις, πάντα υπάρχει ένας ενθουσιασμός. Ωστόσο, πολλές είναι οι περιπτώσεις επιχειρήσεων που οι διαφημίσεις τους δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Μήπως χρειάζεσαι ένα digital marketing agency;

Οι λόγοι που μια διαφήμιση δεν αποδίδει μπορεί να ποικίλουν. Συνήθως, η αιτία βρίσκεται στο γεγονός ότι δεν υπάρχει σωστή αντίληψη για το πως λειτουργεί μια διαφήμιση στο διαδίκτυο, υπάρχει λανθασμένη στοχοθέτηση – και επομένως προσδοκίες – ή υπάρχει λάθος στην διαδικασία.

Στο παρακάτω άρθρο, θα αναλύσουμε τους βασικότερους λόγους που οι διαφημίσεις σας στο διαδίκτυο δεν επιφέρουν τα επιθυμητά αποτελέσματα. Πριν ξεκινήσουμε, θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε λίγο το τοπίο. Για να είναι μια διαδικτυακή διαφήμιση επιτυχημένη, θα πρέπει ο δημιουργός της να γνωρίζει καλά τα εργαλεία που χρησιμοποιεί. Είτε αυτό είναι η πλατφόρμα της Google (Google Ads), είτε είναι το Photoshop για το δημιουργικό κομμάτι. Η χρήση της τεχνολογίας μπορεί να αποβεί αξιόπιστη και αποτελεσματική μόνο αν την καταλάβουμε πλήρως και την χρησιμοποιήσουμε συνετά.

Γιατί οι διαφημίσεις σου δεν φέρνουν αποτελέσματα;

1. Δεν πραγματοποιείτε έρευνα αγοράς

advertising insights

Η έρευνα αγοράς είναι η βασικότερη διαδικασία στο marketing πριν από οποιαδήποτε κίνηση. Ο λόγος είναι απλός. Μας προσφέρει πληροφορίες. Συλλέγοντας πληροφορίες, μπορείτε να έχετε μια καλύτερη εικόνα για κάτι, και επομένως να δημιουργήσετε μια πιο αποδοτική και αποτελεσματική στρατηγική. Η διαφήμιση στο διαδίκτυο δεν διαφέρει καθόλου. Κάντε μια έρευνα αγοράς πριν την δημιουργία της διαφήμισης σας για να σιγουρευτείτε ότι προχωράτε σωστά. Υπάρχει μεγάλη πιθανότητα η διαφήμιση σας να μην αποδίδει λόγω λανθασμένης αντίληψης της αγοράς ή του κοινού σας.

Διάβασε Επίσης:
Tι είναι το CRM

Το διαδίκτυο δίνει την δυνατότητα στις επιχειρήσεις να συλλέγουν πληθώρα πληροφοριών. Αυτό από μόνο του θα πρέπει να παρακινεί τις επιχειρήσεις να αξιοποιούν αυτή την “άνεση” που τους παρέχεται πριν προχωρήσουν σε μια διαφήμιση. Αξιοποιήστε τα στατιστικά δεδομένα σας και προσαρμόστε τα για να κάνετε τις διαφημίσεις σας πιο αποτελεσματικές.

Pro tip: Μια καλή τακτική είναι η δημιουργία διαφημίσεων, με απώτερο σκοπό την συλλογή πληροφορίας. Με τον τρόπο αυτό μπορείτε να αποκτήσετε αρκετά insights από αυτή την πληροφορία και δημιουργήσετε μια άκρως επιτυχημένη καμπάνια.

2. Χρήση παραμέτρων που περιορίζουν την αποτελεσματικότητα

Οι επιχειρήσεις έχουν την τάση να επιδιώκουν πλήρη έλεγχο στις διαφημίσεις τους, περιορίζοντας την “ελευθερία” των εργαλείων διαφήμισης. Ο περιορισμός του bidding strategy ή του budget μιας διαφήμισης, είναι οι πιο συνηθισμένες παράμετροι που “σκοτώνουν” την απόδοση αυτής. Μην ξεχνάτε ότι η Google και το Facebook – όπως και κάθε άλλη διαφημιστική πλατφόρμα – χρησιμοποιούν εξελιγμένους αλγόριθμους που βελτιστοποιούν την αποτελεσματικότητα των στόχων των διαφημίσεων σας. Μην τις περιορίζετε!

Ένας βασικός λόγος γιατί οι διαφημίσεις δεν φέρνουν αποτελέσματα, είναι η καθιερωμένη χρήση περιορισμένου budget. Τα χρήματα μιας διαφήμισης δεν είναι σπατάλη, αλλά επένδυση. Φυσικά, τα έξοδα διαφήμισης θα πρέπει να υπολογίζονται με σύνεση, αλλά να θυμάστε ότι τα αποτελέσματα σας είναι ανάλογα του budget που επενδύετε.

Pro tip: Οι πλατφόρμες διαφήμισης έχουν εξελιχθεί αρκετά, ώστε να μπορούν να διαχειριστούν αυτόνομα την διαφήμιση σας. Αξιοποιήστε το. Μην χρησιμοποιείτε αποκλειστικά manual bidding strategy. Η Google γνωρίζει καλύτερα από όλους πως να διαχειριστεί το bidding της διαφήμισης σας.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

3. Δεν στοχεύετε σωστά

Μπορεί να φαίνεται αυτονόητο, αλλά δεν είναι. Το γεγονός ότι μπορείτε να ορίσετε το κοινό και την στόχευση σας δεν σημαίνει ότι το κάνετε σωστά. Εάν η διαφήμιση σας δεν επιφέρει τα επιθυμητά αποτελέσματα, μην αποκλείετε αυτό το ενδεχόμενο να έχετε ορίσει λάθος κοινό. Επίσης, βεβαιωθείτε ότι το κοινό σας δεν είναι υπερβολικά μικρό. Κάνοντας έρευνα αγοράς, μπορείτε να μάθετε περισσότερα για τους υπάρχοντες και τους δυνητικούς σας πελάτες και να απαντήσετε σε αυτά τα ερωτήματα.

advertising audience

4. Εστιάζετε υπερβολικά στο conversion rate optimization

Οι περισσότερες επιχειρήσεις συγκεντρώνουν τις προσπάθειες τους στο να βελτιώσουν το conversion rate στις διαφημίσεις τους. Με αυτό τον τρόπο όμως “αμελούν” άλλες σημαντικές πρακτικές. Μην συγκεντρώνετε όλες σας τις προσπάθειες για το conversion rate optimization. Πρακτικές όπως το A/B testing δεν είναι πάντα αξιόπιστες. Λειτουργήστε με μεθοδικότητα και μην “ενθουσιάζεστε” με τα γρήγορα αποτελέσματα.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το B2B Marketing

Pro tip: Δώστε περισσότερη βαρύτητα σε ενέργειες brand familiarity και remarketing. Θα δείτε τα αποτελέσματα σας να εκτοξεύονται.

5. Επιτρέπετε τον ανταγωνισμό

advertising message

Το διαδίκτυο είναι μια διαρκής μάχη ανταγωνισμού για μια ισχυρή εικόνα. Μην αμελείτε τον ανταγωνισμό σας, αλλά αξιοποιήστε έξυπνες στρατηγικές για να τους “ξεγελάσετε”. Μερικές φορές η καλύτερη στρατηγική είναι να εστιάσετε και να στοχεύετε στο κοινό του ανταγωνιστή σας.

6. Μεμονωμένες προσπάθειες

Ένα πολύ συνηθισμένο λάθος από τις επιχειρήσεις είναι οι μεμονωμένες προσπάθειες. Σε κάθε περίπτωση, θα πρέπει να ενοποιείτε και να ενσωματώνετε τις ενέργειες διαφήμισης και προβολής σας σε όλα τα μέσα. Με αυτό τον τρόπο θα δημιουργήσετε συνοχή και το μήνυμα σας θα φτάσει ευκολότερα στο κοινό σας. Βεβαιωθείτε ότι αξιοποιείτε όλες τις πλατφόρμες για την διαφήμιση σας και το μήνυμα σας να παραμένει το ίδιο. Το αποτέλεσμα θα είναι πιο αποδοτικές διαφημίσεις.

7. Κάνετε “κακή” διαφήμιση

Μια καλή διαφήμιση δεν συνεπάγεται με μια καλή και δημιουργική ιδέα. Αντιθέτως, αν δεν υποστηρίξετε αυτή την ιδέα με ένα ποιοτικό περιεχόμενο, τα αποτελέσματα δεν θα είναι τα επιθυμητά. Ο όρος “κακή” αναφέρεται όταν μια διαφήμιση δεν μπορεί να ενσωματωθεί στο “φυσικό περιβάλλον” του χρήστη. Αυτό μπορεί να οφείλεται στο ύφος της διαφήμισης, στο δημιουργικό ή και το ίδιο το μήνυμα αυτής.

Ένας τρόπος για να δείτε αν η διαφήμιση σας είναι επιτυχημένη, κυρίως για τα κοινωνικά δίκτυα, είναι η αλληλεπίδραση της. Ουσιαστικά, μια διαφήμιση με χαμηλή αλληλεπίδραση, σημαίνει ότι δεν αποτελεί επιθυμητό περιεχόμενο για τους χρήστες που στοχεύετε. Αυτό συνεπάγεται, να “τιμωρείται” από τον αλγόριθμο του Facebook και να μην εμφανίζεται τόσο τακτικά στο κοινό. Φυσικά, το αποτέλεσμα είναι η διαφήμιση σας να μην έχει την απαιτούμενη απόδοση.

Διάβασε Επίσης:
Δημιουργία σελίδας Facebook: Πρόβαλε την επιχείρησή σου

Pro tip: Φροντίστε να αλλάζετε τακτικά το δημιουργικό της διαφήμισης σας. Με αυτό τον τρόπο διατηρείτε το ενδιαφέρον του κοινού σας και δεν θα εκτεθούν στην ίδια διαφήμιση δύο φορές.

Super Pro Tip:

Το ότι δεν βλέπετε την διαφήμιση σας δεν σημαίνει ότι δεν εμφανίζεται. Υπάρχει διαφορά μεταξύ της απόδοσης της διαφήμισης και στο αν αυτή εμφανίζεται. Κυρίως στα κοινωνικά δίκτυα, είναι σχετικά δύσκολο να στοχεύσετε τον εαυτό σας. Ο καλύτερος τρόπος για να κρίνετε την αποτελεσματικότητα της διαφήμιση σας, είναι τα metrics που ορίζετε στην στρατηγική σας.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω