0 0.00

Cart

No products in the cart.

5 λόγοι για να κάνεις Email Marketing

λόγοι για να κάνεις Email Marketing

Ποιοι είναι οι λόγοι για να κάνεις Email Marketing; Πως θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί;

Πάνω  από 2,5 δις άνθρωποι παγκοσμίως χρησιμοποιούν το Εmail σαν μέσο επικοινωνίας .

Σύμφωνα με το Radicati Group εκτιμάται ότι στέλνονται περίπου 196 δισεκατομμύρια Εmail καθημερινά, η πλειοψηφία των οποίων (109 δις) αφορούν το κομμάτι των επιχειρήσεων.

Με άλλα λόγια τα Εmail παίζουν σημαντικό ρόλο στη ζωή μας. Πολύ σημαντικό!

Το Emai Marketing είναι ένας ισχυρός, αποτελεσματικός και προσωποποιημένος τρόπος για να συνδεθείς με τους πελάτες που επιθυμείς να προσελκύσεις στην επιχείρηση σου.

email

Το Emai Marketing μπορεί να προσαρμοστεί στις ανάγκες των πελατών έτσι ώστε κάθε επικοινωνία να σχετίζεται με τα ενδιαφέροντα τους.

Δηλαδή λειτουργεί  με τον βέλτιστο δυνατό τρόπο όταν είναι εξατομικευμένο.

Μέσα από τη χρήση του μπορείς να καλύψεις θεματικές όπως: αλλαγές που αφορούν τα προϊόντα/υπηρεσίες σου, ενημέρωση για νέες προσφορές, ανατροφοδότηση κ.ο.κ.

Παρακάτω, ακολουθούν 5 λόγοι που αποδεικνύουν ότι το Email Marketing είναι ένα κανάλι επικοινωνίας που δεν πρέπει να αγνοείς από εδώ και στο εξής!

Οικονομικό και αποδοτικό

Λόγοι για να κάνεις Email Marketing #1

Το Email Marketing είναι εύκολο στη διαχείριση, αποτελεσματικό και φθηνό.

Αυτό επιτρέπει στους ιδιοκτήτες  των επιχειρήσεων να προσεγγίζουν μεγάλο αριθμό καταναλωτών με σχεδόν μηδενικό κόστος ανά μήνυμα.

Για ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων με χαμηλό προϋπολογισμό, αυτά τα στοιχεία το καθιστούν καλύτερη επιλογή σε σχέση με τα παραδοσιακά κανάλια marketing όπως η τηλεόραση και το ραδιόφωνο.

Διάβασε Επίσης:
Διαφήμιση προϊόντων: Κάνε γνωστά τα προϊόντα σου και δες τις πωλήσεις σου να αυξάνονται

Ακόμη και με την ανάπτυξη του Social Media Marketing και άλλων καναλιών διαφήμισης , οι marketers συνεχίζουν να χρησιμοποιούν κατά κόρον τα Εmail στις καμπάνιες τους.

email marketing

Ο λόγος είναι απλός.

Eπί 10 συναπτά έτη  χρόνια το Email είναι το κανάλι που δημιουργεί την υψηλότερη απόδοση επένδυσης (ROI) για τους marketers.

Μέσα από τα Email , μπορείς να προβάλλεις τα προϊόντα/υπηρεσίες σου με δημιουργικό τρόπο.

Παράλληλα έχεις το πλεονέκτημα της άμεσης ανάκτησης και παρακολούθησης των δεδομένων απλά με… ένα κλικ στην ιστοσελίδα σου.

Το Email Marketing συνδυάζει τα υψηλά ποσοστά αποκρίσεων, με την ταχύτητα, τον άμεσο έλεγχο καθώς και το χαμηλό κόστος.

Win-win!

Προσωπoποιημένο και προσαρμόσιμο

Λόγοι για να κάνεις Email Marketing #2

Αυτό που εφαρμόζεται στο Email Marketing είναι η τμηματοποίηση του κοινού σου σε λίστες και η αποστολή σε κάθε μια από αυτές ενός προσαρμοσμένου email.

Αυτό πρέπει να είναι συμβατό με τα ενδιαφέροντα τους και να τους προσφέρει αξία.

Οι marketers που χρησιμοποιούν “τμηματοποιημένες” καμπάνιες, έχουν σημειώσει αύξηση 760% στα έσοδα τους!

Όταν γράφεις μια ανάρτηση στα Social Media, απευθύνεσαι στο σύνολο του κοινού σου. (“Σε όλους τους θαυμαστές μας, θα θέλαμε να πούμε ..”).

email marketing

Το Email Marketing, σου επιτρέπει να απευθύνεσαι σε άτομα ξεχωριστά με το όνομά τους και  να διαχωρίζεις το κοινό με διαφορετικούς τρόπους για να επιτύχεις την καλύτερη στόχευση.

Τα Εmail δεν πρέπει να είναι ενοχλητικά κι επίμονα (spam).

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Θα πρέπει να χρησιμοποιούνται προσεκτικά για να αυξήσουν την αναγνωρισιμότητα και την εμπιστοσύνη στο brand σου.

Το Email Marketing είναι σημαντικό για τη δημιουργία σχέσεων με προοπτικές με το κοινό σου.

Διάβασε Επίσης:
Newsletter: Τι είναι και πως μπορείς να εκτοξεύσεις τα κέρδη σου με αυτό!

Αυτό συμβαίνει γιατί σου δίνει την ευκαιρία να μιλήσεις απευθείας σε αυτούς, στα εισερχόμενά μηνύματα τους, σε μια στιγμή που είναι κατάλληλη για αυτούς.

Να είσαι φιλικός και διακριτικός!

Δεν “εισβάλλεις” στον προσωπικό τους χώρο τους εάν έχεις επιλέξει το μήνυμά και τον παραλήπτη σου με σύνεση!

Προσανατολισμένο στη δράση

Λόγοι για να κάνεις Email Marketing #3

Όλοι έχουμε εκπαιδευτεί να χειριζόμαστε τα Εmail –απάντηση, προώθηση, κλικ, εγγραφή ή ακόμα και απευθείας αγορά προϊόντων.

Το Εmail είναι από τη φύση του μια εύκολη συναλλαγή και μπορείς να το χρησιμοποιήσεις για να αυξήσεις την επισκεψιμότητα στην ιστοσελίδα σου και εν τέλει να αυξήσεις τις πωλήσεις!

αγορά μέσω email

Η χρήση Εmail θα σου επιτρέψει να δες άμεσα αποτελέσματα καθώς αναπτύσσεις τη τη στρατηγική Digital Marketing της επιχείρησης σου.

Αυτό σημαίνει όχι μόνο την αποστολή ενημερωτικών δελτίων, αλλά και τη χρήση αυτοματισμών Email με βάση τις ανάγκες του κοινού σου.

Μετρήσιμο

Λόγοι για να κάνεις Email Marketing #4

Δεν υπάρχουν “προβλέψεις” στο Email Marketing .

Όταν χρησιμοποιείς οποιοδήποτε λογισμικό Email Marketing μπορείς να παρακολουθείς ποιος άνοιξε το Email, σε ποιους συνδέσμους έγιναν κλικ και πόσα άτομα κατάργησαν τη συνδρομή τους.

Μπορείτε να ελέγξεις με ευκολία την απόδοση των καμπανιών σου, να κάνεις προσαρμογές και να βελτιώσεις την αποτελεσματικότητά σου.

Οι μετρήσεις Email Marketing είναι σημαντικές για να έχεις τον πλήρη έλεγχο στην στρατηγική που εφαρμόζεις και να κάνεις τις απαραίτητες διορθώσεις.

email analytics

Πολλά λογισμικά Email Marketing επιτρέπουν τις δοκιμές των Email σου.

Οι δοκιμές τύπου A /B (split test) προέρχονται από την απευθείας αλληλογραφία, και είναι απαραίτητες.

Διάβασε Επίσης:
Τι είναι το Email Marketing

Οι δοκιμές τύπου A / B μπορούν να βοηθήσουν στο “χτίσιμο” ενός μεγάλου αριθμού δεδομένων για το κοινό που στοχεύεις και τις προτιμήσεις του.

Το κοινό σου αντιδρά καλύτερα σε “πωλησιακούς” τίτλους: “Δωρεάν”, “έκπτωση 20%”, ή “Αγόρασε το ΤΩΡΑ”;

Ή, είναι πιο δεκτικοί σε ένα ενημερωτικού τύπου Email;

Όλα αυτά τα στοιχεία μπορούν να δοκιμαστούν, να μετρηθούν και να βελτιστοποιηθούν!

Οι κινητές συσκευές επιτρέπουν στους χρήστες να ελέγχουν συνεχώς τα Εmail 

Λόγοι για να κάνεις Email Marketing #5

Οι κινητές συσκευές έχουν γίνει απαραίτητο στοιχείο της καθημερινότητας.

Οι άνθρωποι ελέγχουν τα email τους σε αυτές όλη την ώρα!

mobile email

Σύμφωνα με μελέτες,  το 91% των ατόμων χρησιμοποιούν smartphone για την πρόσβαση στο email τους.

Η απουσία του Email από τις στρατηγικές Digital Μarketing της επιχείρησης σου σημαίνει ότι χάνεις ένα κανάλι marketing που χρησιμοποιεί η πλειοψηφία του κόσμου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω