Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Newsletter είναι ένα ψηφιακό ενημερωτικό δελτίο, το οποίο μπορεί να σταλεί στους συνδρομητές. Είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να μοιραστείτε πληροφορίες με τους συνδρομητές σας και να τους προσφέρετε εκπτώσεις, προσφορές και πολλά άλλα.
Μια επιστολή ειδήσεων είναι σαν ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που στέλνετε στους συνδρομητές σας. Έχει ως στόχο να ενημερώνει τον ακροατή με το τι κάνουν οι αγαπημένες τους μάρκες ή τι πρέπει να γνωρίζουν γι ‘αυτό. Τα ενημερωτικά δελτία αποστέλλονται συνήθως σε συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα (εβδομαδιαία, μηνιαία), μερικές φορές μπορεί επίσης να είναι ημερήσια ή ακόμη και ωριαία.
Ας δούμε μερικά από τα βήματα που μπορείτε να κάνετε πριν ξεκινήσετε το Newsletter σας.
1) Κάντε ένα σχέδιο:
Πρέπει να γνωρίζετε τι θέλετε να επιτύχετε με το ενημερωτικό δελτίο σας. Ποιος είναι ο σκοπός του; Τι θέλετε να κάνουν οι άνθρωποι με αυτό; Ποια είναι τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζουν για αυτό; Σκεφτείτε αυτές τις ερωτήσεις και πολλά άλλα πριν ξεκινήσετε στο Newsletter σας.
2) Αισθητική:
Βεβαιωθείτε ότι ο σχεδιασμός του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ελκυστικός και εύκολος στην ανάγνωση. Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γραμματοσειρές που είναι εύκολες για τα μάτια, όπως γραμματοσειρές sans-serif ή serif ή να επιλέξετε μια δημοφιλή γραμματοσειρά όπως η Helvetica ή η Georgia. Θα θελήσετε επίσης να εξετάσετε πού τοποθετείτε εικόνες για να τις κάνετε πιο ευανάγνωστες.
Ένα ενημερωτικό δελτίο ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να παραμείνετε σε επαφή με το κοινό σας. Η δημιουργία ενός δεν είναι τόσο εύκολη όσο φαίνεται. Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη πριν ξεκινήσετε να σχεδιάζετε το πρώτο σας ενημερωτικό δελτίο. Να τονίσουμε σε αυτό το σημείο ότι ένα newsletter δεν είναι ολοκληρωμένος τρόπος για email marketing. Αναρωτιέσαι τι είναι newsletter marketing; Δες εδώ
Μην ξεχάσεις να δεις τα καλύτερα εργαλεία για email marketing
1) Αποφασίστε για το περιεχόμενο του ενημερωτικού δελτίου. Ποιοι είναι οι αποδέκτες; Ποιες πληροφορίες θέλετε να μεταφέρετε;
2) Επιλέξτε ένα πρότυπο ή σχεδιάστε τη δική σας διάταξη.
3) Επιλέξτε μια πλατφόρμα για τη διαχείριση της λίστας αλληλογραφίας και της διαδικασίας παράδοσης, όπως το MailChimp ή το Aweber.
4) Καθορίστε τι είδους περιεχόμενο θα συμπεριλάβετε στο email, όπως κείμενο, εικόνες, συνδέσμους, βίντεο, δημοσκοπήσεις/έρευνες κ.λπ. και πόσο συχνά θέλετε να το στέλνετε (καθημερινά/εβδομαδιαία).
Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη λειτουργία του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ο τρόπος συλλογής μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αυτή είναι η νούμερο ένα εργασία που θα πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε το ενημερωτικό δελτίο σας.
Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να συλλέξετε διευθύνσεις email, αλλά όλα ξεκινούν με μια εξαιρετική φόρμα συμμετοχής.
Η φόρμα πρέπει να είναι εύκολη για τη συμπλήρωση των συνδρομητών σας και θα πρέπει να δουν ότι αξίζει πραγματικά τον χρόνο τους για να το κάνουν. Στη συνέχεια, μπορείτε να αξιοποιήσετε αυτά τα δεδομένα στέλνοντας ενημερωτικά δελτία που αφορούν τη συνδρομητική βάση σας και συνεχίζοντας να επιστρέφουν για περισσότερα!
Συλλογή μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου: Ένα από τα πιο σημαντικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για τη λειτουργία του ενημερωτικού δελτίου σας είναι ο τρόπος συλλογής διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ώστε να μπορείτε να στέλνετε άτομα προσαρμοσμένο περιεχόμενο με αυτοματοποιημένο τρόπο. Υπάρχουν πολλοί διαφορετικοί τρόποι για να συλλέξετε διευθύνσεις email, αλλά συνήθως ο πιο εύκολος είναι να ζητήσετε εγγραφή στο newsletter σας από τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σας.
Σας έχουμε παραδειγματα newsletter ακριβώς εδώ. Για να δημιουργήσετε όμως ένα επιτυχημένο newsletter θα πρέπει να γνωρίζετε πάρα πολύ καλά το κοινό σας. Ας δούμε παρακάτω τα σημαντικότερα βήματα.
Ακολουθούν τα βήματα για να ξεκινήσετε το δικό σας ενημερωτικό δελτίο.
Πώς να δημιουργήσετε μια ελκυστική γραμμή θεμάτων που θα τραβήξει την προσοχή του κοινού σας
Η δημιουργία μιας θεματικής σειράς για την επιχείρησή σας μπορεί να είναι ένα από τα πιο δύσκολα μέρη μιας καμπάνιας μάρκετινγκ. Θα πρέπει να είναι ελκυστικό, πρωτότυπο και αρκετά δυνατό για να το θυμούνται οι άνθρωποι. Η ανάπτυξη μιας θεματικής γραμμής που θα τραβήξει την προσοχή των δυνητικών πελατών, ενώ εκφράζει την ουσία της εταιρείας σας μπορεί να είναι δύσκολη.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Ας δούμε όμως πως λειτουργεί το newsletter. Τα απλά email είναι σύντομα, είναι προσωπικά και συνήθως χρησιμοποιούνται για την αποστολή ενός μηνύματος. Τα newsletter είναι μεγαλύτερα, είναι πιο κατατοπιστικά και συχνά περιέχουν μια ποικιλία περιεχομένου που έχει σχεδιαστεί για να καταναλώνεται με την πάροδο του χρόνου.
Διάβασε τον απόλυτο οδηγό για digital marketing
Ένα email είναι ένα σύντομο μήνυμα που απευθύνεται σε ένα άτομο ή ομάδα ατόμων. Ο στόχος ενός μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι η έγκαιρη παράδοση πληροφοριών με σκοπό την άμεση απάντηση. Τα ενημερωτικά δελτία περιέχουν περισσότερες πληροφορίες από τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και έτσι χρειάζεται περισσότερος χρόνος για την ανάγνωσή τους σε όλη τη διαδρομή. Τα ενημερωτικά δελτία αποστέλλονται συνήθως εβδομαδιαία ή μηνιαία ανάλογα με τη διάρκεια του περιεχομένου που παραδίδεται σε κάθε τεύχος. Έχουν επίσης πολλαπλά άρθρα με διαφορετικό αντικείμενο που διευκολύνει τους συνδρομητές που δεν τους αρέσει κάποιο συγκεκριμένο άρθρο να το παραλείψουν χωρίς να χάσουν άλλα άρθρα που θα ήταν πιο συναφή
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που αποστέλλεται σε συνδρομητές και παρέχει πληροφορίες σχετικά με τις τελευταίες ενημερώσεις μιας εταιρείας. Ένα ενημερωτικό δελτίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την προώθηση προϊόντων, υπηρεσιών και εκδηλώσεων μιας εταιρείας.
Ο πρωταρχικός στόχος ενός ενημερωτικού δελτίου δεν είναι να πραγματοποιεί δραστηριότητες πωλήσεων αλλά να παρέχει πληροφορίες και ειδοποιήσεις.
Είναι σημαντικό ο αποστολέας να μοιράζεται πολύτιμο περιεχόμενο με τους συνδρομητές του, προκειμένου να αυξήσει τα επίπεδα αφοσίωσής του.
Υπάρχουν πολλές διαδικτυακές τεχνικές που μπορεί να σας βοηθήσουν να προωθήσετε τα ενημερωτικά δελτία σας, όπως:
– Γράφοντας ελκυστικές θεματικές γραμμές που θα κάνουν τους αναγνώστες σας να θέλουν να το ανοίξουν.
– Συμπεριλαμβανομένων των κουμπιών κοινωνικών μέσων στο τέλος του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου.
– Προσθήκη συνδέσμων στο υποσέλιδο, ώστε οι αναγνώστες να μπορούν να το μοιράζονται εύκολα σε άλλα κανάλια.
– Συμπεριλαμβανομένων των εντύπων ή των εντύπων εγγραφής έτσι
Χρειάζεστε ιδέες για newsletter; Μπορείτε να βρείτε πολλές ιδέες εδώ!
Ένα ενημερωτικό δελτίο είναι ένα εργαλείο επικοινωνίας που συνήθως αποστέλλεται σε πελάτες ή δυνητικούς πελάτες. Συχνά χρησιμοποιούνται ως εφάπαξ εργαλείο επικοινωνίας που παρέχει πληροφορίες για την εταιρεία, τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της και ενημερώνει τις τρέχουσες δραστηριότητές της. Τα ενημερωτικά δελτία χρησιμοποιούνται επίσης για μακροχρόνια επικοινωνία για τη δημιουργία σχέσεων με τον παραλήπτη. Το κύριο πλεονέκτημα των ενημερωτικών δελτίων είναι ότι παρέχουν αξία με την πάροδο του χρόνου και είναι οικονομικά αποδοτικά στη δημιουργία και τη διανομή τους.
Τα οφέλη από την αποστολή ενημερωτικών δελτίων μπορούν να χωριστούν σε τρεις κατηγορίες: 1) Μία εφάπαξ βοήθεια, 2) Δημιουργία και εκτέλεση μακροπρόθεσμης αξίας και αξίας ζωής, 3) οικονομικά αποδοτική.
Μοναδική βοήθεια:
Τα ενημερωτικά δελτία παρέχουν μια ευκαιρία στις εταιρείες να παρέχουν πληροφορίες σχετικά με την επιχείρησή τους που ενδέχεται να μην βρίσκονται αλλού στο διαδίκτυο ή σε άλλες καμπάνιες μάρκετινγκ.
Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε είναι να εντοπίσετε το κοινό -στόχο σας. Είναι απαραίτητο να έχετε μια σαφή ιδέα για το ποιον προσπαθείτε να προσεγγίσετε. Το επόμενο βήμα θα ήταν να καταλάβουμε τι ψάχνουν και το περιεχόμενο που θα τους ενθουσιάσει.
Το μάρκετινγκ περιεχομένου είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να δημιουργήσετε δεσμούς με το κοινό -στόχο σας. Αυτή η διαδικασία περιλαμβάνει τη δημιουργία πολύτιμου περιεχομένου που το κοινό -στόχο σας θεωρεί πολύτιμο ή κοινόχρηστο. Μπορείτε επίσης να σκεφτείτε τη χρήση καναλιών κοινωνικής δικτύωσης, μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, ιστολογίου, βίντεο, infographics ή άλλων δημιουργικών καταστημάτων για να προωθήσετε την επωνυμία σας και να κερδίσετε την προσοχή με νέους συνδρομητές.
Θα πρέπει να σκεφτείτε το κοινό σας όταν δημιουργείτε τη λίστα email σας. Υπάρχουν πολλοί τρόποι συλλογής πληροφοριών επικοινωνίας για άτομα που μπορεί να θέλετε να προσθέσετε στη λίστα σας. Ένας από τους πιο συνηθισμένους τρόπους είναι η συλλογή τους μέσω διαδικτυακών ερευνών ή η εισαγωγή τους σε μια φόρμα στον δικό τους ιστότοπο.
Βλέπετε, ο κόσμος έχει αλλάξει δραματικά την τελευταία δεκαετία. Αντί να στέλνετε φυλλάδια προσφορών σε πελάτες μπορείτε να στέλνετε newsletter. Εάν δεν χρησιμοποιείτε newsletter για να προωθήσετε την επιχείρησή σας, χάνετε μια τεράστια ευκαιρία.
Το μάρκετινγκ μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σχετίζεται άμεσα με την απόδοση επένδυσης (ROI), επειδή οι άνθρωποι εξακολουθούν να λαμβάνουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους σε κινητά τηλέφωνα και επιτραπέζιους υπολογιστές, ακόμη και αν χρησιμοποιούν τακτικά μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Με τα ενημερωτικά δελτία, είναι ευκολότερο για εσάς να στέλνετε εξατομικευμένα μηνύματα που ικανοποιούν τις ανάγκες των συνδρομητών σας. Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσετε εργαλεία αυτοματοποίησης για να βοηθήσετε στην εμπλοκή και την κατάτμηση πελατών.
Εάν χρειάζεστε βοήθεια για τη σύνταξη περιεχομένου για newsletter σας; Μπορείτε να βασιστείτε στη web-net για να σας βοηθήσει!