0 0.00

Cart

No products in the cart.

Instagram Ads: Πως θα ωφελήσει την επιχείρηση σου η διαφήμιση στο Instagram

διαφήμιση στο Instagram

Το Instagram αποτελεί πλέον κομμάτι της καθημερινότητας μας. Παράλληλα με την… ψυχαγωγική του διάσταση η διαφήμιση στο Instagram εκφράζει μια από τις πιο δυναμικές τάσεις στο Social Media Marketing!

Πόσο σημαντικά είναι όμως τα Instagram Ads και πως θα βοηθήσουν την επιχείρηση σου;

Ας κάνουμε πρώτα μια μικρή αναδρομή.

Tο διαδίκτυο προκάλεσε δραστικές αλλαγές στο Marketing, στις επιχειρήσεις και τον τρόπο ζωής μας.

Άλλαξε τον τρόπο που επικοινωνούμε και, φυσικά, τον τρόπο που διαφημίζουμε τα προϊόντα και τις επιχειρήσεις μας.

Πλέον, δεν υπάρχουν όρια στο Marketing και τη διαφήμιση. Το διαδίκτυο δημιουργεί λύσεις!

Το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να επιλέξεις τη σωστή πλατφόρμα και τον κατάλληλο τρόπο επικοινωνίας με το κοινό σου.

Μια από αυτές τις πλατφόρμες δεν είναι άλλη από το Instagram, το οποίο ανεβαίνει συνεχώς σε δυναμική και δημιουργεί νέους τρόπους για να προωθήσεις την επιχείρηση σου.

Σε αυτό το άρθρο θα επικεντρωθούμε στους λόγους για τους οποίους η διαφήμιση στο Instagram θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να αναπτυχθεί!

διαφήμιση στο Instagram

Η εποχή των εικόνων


Το Facebook και το YouTube, τα δύο κορυφαία κανάλια Social Media και Multimedia αντίστοιχα εστιάζουν κυρίως στο οπτικό περιεχόμενο.

Αυτός είναι, από πολλές απόψεις, ο κύριος λόγος για τον οποίο είναι τόσο επιτυχημένα.

Οι άνθρωποι θέλουν να δουν, να ακούσουν και να μάθουν περισσότερα, αλλά ο χρόνος τους είναι περιορισμένος.

Το πρόβλημα είναι ότι οι κλασικές πλατφόρμες Social Media απαιτούν αρκετό χρόνο από τον χρήστη.

Στις μέρες μας όμως μια επιχείρηση θα πρέπει να μεταδίδει τα μηνύματα της γρήγορα και συνοπτικά για να αλληλεπιδράσει αποτελεσματικά με ακόλουθους ή πελάτες.

Διάβασε Επίσης:
5 συμβουλές για την καλύτερη διαχείριση των Social Media

Υπάρχει πλατφόρμα που να στηρίζεται στο οπτικό περιεχόμενο, να είναι δημοφιλής, εύκολα προσβάσιμη και να έχει τη δυνατότητα προβολής άμεσων μηνυμάτων;

Ναι, υπάρχει φυσικά και αναφερόμαστε στο Instagram!

instagram ads

Γιατί να αξιοποιήσεις τη διαφήμιση στο Instagram;


Με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες, το Instagram είναι μια κορυφαία πλατφόρμα Social Media.

Μόλις λίγο καιρό πριν, το Instagram ανακοίνωσε το ορόσημο των 700 εκατομμυρίων χρηστών.

Η αύξηση σχεδόν 30% σε τόσο λίγο χρόνο είναι ενδεικτική για τη δημοφιλία και τις μελλοντικές δυνατότητες αυτής της πλατφόρμας!

Με απλά λόγια, το Instagram αποτελεί μια τεράστια διαδικτυακή κοινότητα με απεριόριστες ευκαιρίες για δυναμικό Marketing!

Facebook & Instagram


Το Instagram και το Facebook είναι συνδεδεμένα. Επομένως, είναι πιο εύκολο να στοχεύσεις το κοινό σου βάσει των αναλυτικών δεδομένων του Facebook.

Όλες οι εργασίες προϋπολογισμού και προγραμματισμού, η ρύθμιση και η δημιουργία διαφημίσεων γίνονται μέσω του Facebook Ads Manager.

Με άλλα λόγια, αν έχεις χρησιμοποιήσει ήδη την πλατφόρμα του Facebook για το Marketing, δεν χρειάζεται να ξεκινήσεις από το μηδέν για τη διαφήμιση στο Instagram!

instagram benefits

Βέλτιστη στόχευση κοινού


Ένα από τα μεγαλύτερα οφέλη από των διαφημίσεων στο Instagram είναι ότι επιτρέπει τη στόχευση του κοινού με πολύ μεγάλη ακρίβεια.

Με την πλατφόρμα αυτή, μπορείς να στοχεύσεις τους πελάτες σου ανά τοποθεσία, ενδιαφέροντα, δημογραφικά στοιχεία, συμπεριφορές και πολλά άλλα.

Αυτό σημαίνει ότι η διαφήμισή σου θα εμφανίζεται στη ροή ειδήσεων (News Feed) του κοινού που στοχεύεις ακριβώς, αυξάνοντας τις πιθανότητες των conversions (πωλήσεις, shares, εγγραφές).

Το Instagram είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για να αξιοποιήσεις, ενώ μπορείς να κάνεις συνεχώς τροποποιήσεις και να παρακολουθείς την αποδοτικότητα των καμπανιών σου.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Είναι πολύ σημαντικό να αναφερθεί ότι η διαφήμιση στο Instagram έχουν πολύ λιγότερες πιθανότητες να θεωρηθούν “ενοχλητικές” ή “ακατάλληλες” για το κοινό σου.

Το ποσοστό “αφοσίωσης” των χρηστών στο Instagram είναι υψηλότερο σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη πλατφόρμα Social Media!

Διάβασε Επίσης:
Digital Marketing: Τα πιο συχνά λάθη που κάνουν οι επιχειρήσεις

Ευελιξία και Προσβασιμότητα

Οι περισσότεροι άνθρωποι χρησιμοποιούν τα smartphone τους για να διαβάσουν τα νέα, να επικοινωνήσουν στο Facebook ή να δημοσιεύσουν τις δικές τους ιστορίες και να ενημερώσουν το Χρονολόγιο τους.

Τα περισσότερα smartphones διαθέτουν κάμερες προηγμένης τεχνολογίας που μπορούν να τραβήξουν φωτογραφίες για να δημοσιεύονται αμέσως στο Instagram.

Όλοι μπορούν να γίνουν… ερασιτέχνες φωτογράφοι!

Το Instagram είναι το καλύτερο κανάλι για οπτικό περιεχόμενο γι’ αυτό και οι περισσότεροι χρήστες κινητών έχουν λογαριασμούς στο Instagram.

Όπως καταλαβαίνεις τα παραπάνω χαρακτηριστικά, ενισχύουν το ρόλο της δυναμικής διαφήμισης στο Instagram, η οποία βασίζεται κατεξοχήν στο οπτικό περιεχόμενο.

instagram ads


Ενίσχυση Αναγνωρισιμότητας

Ένας άλλος σπουδαίος λόγος για να αρχίσεις τη διαφήμιση στο Instagram είναι να ενισχύσεις την αναγνωρισιμότητα του brand σου σε ένα ευρύτερο κοινό.

Με τόσους πολλούς ενεργούς χρήστες στην πλατφόρμα, όλο και περισσότερα άτομα θα αρχίσουν να “αναγνωρίζουν” την επιχείρηση σου!

Όταν οι άνθρωποι “αναγνωρίζουν” το brand σου όλο και περισσότερο, αυξάνεις την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη με το κοινό που στοχεύεις.

Η πλειοψηφία των χρηστών του Instagram ακολουθούν τουλάχιστον έναν λογαριασμό από ένα brand. Aυτοί οι χρήστες είναι πολύ πιθανό να κάνουν αγορές από την επιχείρηση σου.

Επιπλέον, όταν δημοσιεύεις μοναδικό και ελκυστικό περιεχόμενο, αυτοί οι χρήστες είναι πιο πιθανό να “ακολουθήσουν” την επιχείρηση σου και να γίνουν σταθεροί πελάτες.

Οικοδόμηση ουσιαστικών σχέσεων


Πολλοί άνθρωποι χρησιμοποιούν τα Social Media για να αλληλεπιδράσουν με ένα brand ή να κάνουν μια ερώτηση στους ανθρώπους που εργάζονται εκεί.

Η χρήση του λογαριασμού Instagram ως τρόπου διασύνδεσης με το κοινό σου καθώς και η διαφήμιση των προϊόντων σου εκεί αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την επιχείρηση σου.

Εκεί έχεις τη δυνατότητα να απαντήσεις σε σχόλια χρηστών και να προωθήσεις τα μηνύματα του brand σου.

Κανείς από τους χρήστες δεν θα εκτιμήσει ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα όταν υποβάλλει μια ερώτηση στο διαδίκτυο ή όταν περιμένει πολλές ώρες για να λάβει μια απάντηση.

Διάβασε Επίσης:
5 συμβουλές για καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook

Η άμεση ανταπόκριση στα ερωτήματα των πελατών σου θα τους δώσει “αξία” ενισχύοντας την αξιοπιστία της επιχείρησης σου.

instagram

Νέες Προοπτικές και Δυνατότητες


Τα Social Media εξελίσσονται πάντα και προσθέτουν συνεχώς νέες δυνατότητες. Το Instagram αναβαθμίζεται πάντα για να ικανοποιεί τις απαιτήσεις ή να βελτιώνει τη συνολική εμπειρία των χρηστών.

Το Instagram ανανεώνεται συνεχώς ως πλατφόρμα και η διαφήμιση στο Instagram αξιοποιεί άμεσα τις νέες λειτουργίες.

Αυτές έχουν σχεδιαστεί για να κάνουν τη διαδικασία της διαφήμισης στο Instagram ευκολότερη και πιο στοχευμένη.

Με πράγματα όπως τα stories, IGTV, “insights”, βελτιωμένη στόχευση και πολλά άλλα, θα υπάρχουν πάντα νέες λειτουργίες που θα βοηθήσουν την προβολή της επιχείρησης σου.

Οι υπόλοιπες πλατφόρμες δεν προσφέρουν τόσες πολλές δυνατότητες και μπορεί να μην είναι τόσο εύχρηστες και “φιλικές” προς το χρήστη.

Επομένως, αξιοποιώντας τη διαφήμιση στο Instagram μπορείς να μένεις πάντα στον πυρήνα των αλλαγών και των εξελίξεων.



Προσαρμόσιμο Budget

Όσον αφορά την απόδοση επένδυσης και το κόστος, το Instagram Marketing αποδίδει τα καλύτερα αποτελέσματα. Είναι αποτελεσματικό και λιγότερο χρονοβόρο από άλλα κανάλια του Digital Marketing.

Πιο σημαντικά, διαφήμιση στο Instagram μπορεί να “λειτουργήσει” ανεξάρτητα από το budget της επιχείρησης σου για τις ενέργειες του Marketing.

Φυσικά, θα χρειαστεί να χαμηλώσεις τις προσδοκίες σου εάν ξοδεύεις χαμηλότερα ποσά. Ωστόσο, μπορεί να γίνει ένας οικονομικά αποδοτικός τρόπος διαφήμισης των προϊόντων και των υπηρεσιών σου.

Παρόλα αυτά, δεν χρειάζεται ξοδέψεις τεράστια ποσά για να δημιουργήσεις μια αποτελεσματική καμπάνια.

Το Instagram χρησιμοποιεί το Pay Per Click (PPC) μοντέλο διαφήμισης που σημαίνει ότι πληρώνεις μόνο εάν ο χρήστης κάνει κλικ στην ανάρτησή σου, μεταβεί στην ιστοσελίδα σου ή κάνει μια αγορά.

Αν δεν κάνουν μια από τις παραπάνω ενέργειες δεν θα χρειαστεί να πληρώσεις τίποτα!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω