0 0.00

Cart

No products in the cart.

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Πολλοί χρήστες του διαδικτύου αναρωτιούνται… γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Ειλικρινά, πόσο περιμένεις μέχρι να φορτώσει μια ιστοσελίδα;

Σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία, οι μισοί από εμάς δεν περιμένουμε ούτε δύο δευτερόλεπτα για να εμφανιστεί το περιεχόμενο της ιστοσελίδας!

Γιατί όμως η ταχύτητα που φορτώνει μια ιστοσελίδα είναι τόσο σημαντική; Τι διαφορά υπάρχει σε ένα κλάσμα του δευτερολέπτου;

Η απάντηση; Πολύ μεγάλη διαφορά!

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας επηρεάζει άμεσα τη συνολική εμπειρία του χρήστη, τις κατατάξεις στις σελίδες των μηχανών αναζήτησης και σημαντικότερα το ρυθμό των “μετατροπών” (conversions), δηλαδή τις πωλήσεις!

Πάμε να δούμε αναλυτικά τους 5 βασικούς  λόγους γιατί η ταχύτητα σε μια ιστοσελίδα είναι τόσο σημαντική!

 Η ταχύτητα της ιστοσελίδας δημιουργεί την πρώτη εντύπωση

Οι πρώτες εντυπώσεις είναι ζωτικής σημασίας στο online περιβάλλον.

Οι πελάτες, οι αναγνώστες και οι επισκέπτες της ιστοσελίδας σου, κρίνουν, μετά από το πρώτο κλικ εσένα και την επιχείρησή σου.

Εάν η ιστοσελίδα σου φορτώνει γρήγορα, δημιουργείς  αμέσως μια ισχυρή πρώτη εντύπωση. Είναι η πρώτη σου γρήγορη νίκη σχετικά με την εμπειρία του χρήστη στην επιχείρηση σου!

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Το ζήτημα έχει να κάνει καθαρά με την ανθρώπινη ψυχολογία.

Οι χρήστες θεωρούν  ότι οι γρήγορες ιστοσελίδες είναι επαγγελματικές και αξιόπιστες. Με άλλα λόγια συσχετίζουν την ταχύτητα με την αποτελεσματικότητα και  την εμπιστοσύνη.

Διάβασε Επίσης:
Ιστοσελίδα: 5 λόγοι γιατί κάθε επιχείρηση χρειάζεται μια

“Αν είναι γρήγορο, πρέπει να είναι επαγγελματικό!”

Μια αργή ιστοσελίδα, από την άλλη πλευρά, μας κάνει να πιστεύουμε ότι δεν είναι ασφαλής και αξιόπιστη. Από εκεί και μετά είναι πραγματικά δύσκολο να ανατρέψουμε αυτήν την αρνητική πρώτη εντύπωση.

Όλοι  περιμένουμε γρήγορα αποτελέσματα στο διαδίκτυο, είτε πρόκειται για υπολογιστή, laptop,  tablet ή κινητό τηλέφωνο. Σκέψου τον τρόπο που χρησιμοποιείς το διαδίκτυο κάθε μέρα. Σίγουρα ψάχνεις για γρήγορες απαντήσεις και άμεσα αποτελέσματα.

Εντάξει, όταν πρόκειται για γνωστές ιστοσελίδες και εταιρίες, ίσως είσαι πρόθυμος να περιμένεις λίγο περισσότερο. Όταν είσαι η Google ή το  Facebook, οι επισκέπτες θα ανεχθούν μια μικρή καθυστέρηση, αν κάτι δεν πάει καλά.

Δυστυχώς, για τις μικρές και τις νεοσύστατες επιχειρήσεις, δεν υπάρχει πάντα αυτή η πολυτέλεια. Για αυτό όσο το δυνατόν γρηγορότερη είναι η ιστοσελίδα σου από την αρχή… τόσο το καλύτερο!

Εμπειρία του χρήστη

Υπάρχουν δύο βασικές αρχές  που σίγουρα θα  οδηγήσουν τον χρήστη σε μια θετική εμπειρία, στην ιστοσελίδα σου:

Δώσε στους επισκέπτες αυτό που αναζητούν!

Δώσε το γρήγορα!

Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο η ταχύτητα φόρτωσης της ιστοσελίδας θα πρέπει να αποτελεί τη βασική σας προτεραιότητα όσον αφορά στην εμπειρία χρήστη.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Τα άτομα που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου αναζητούν κάτι. Βοήθησε τους να το βρουν το συντομότερο δυνατό.

Μόλις οι επισκέπτες σου μπερδευτούν ή απογοητευτούν, σίγουρα κάτι έχει γίνει λάθος. Στο διαδίκτυο λίγα πράγματα μπορούν να μας απογοητεύσουν περισσότερο από μια αργή ιστοσελίδα!

Οι αργές ιστοσελίδες  μειώνουν τις πωλήσεις

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Οι αργές ταχύτητες φόρτωσης απομακρύνουν τους χρήστες από την ιστοσελίδα σου, κάτι που έχει άμεση συνέπεια στην μείωση της επισκεψιμότητας και σημαντικότερα των πωλήσεων σου.

Διάβασε Επίσης:
SEM vs SEO: Ποια είναι η βέλτιστη στρατηγική Digital Marketing ;

Η Amazon έκανε δοκιμές που έδειξαν ότι θα έχαναν 1,6 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο, εάν ο χρόνος φόρτωσης των ιστοσελίδων τους επιβραδυνόταν μόλις ένα δευτερόλεπτο!

Η Amazon είναι μια καθιερωμένη εταιρεία με τεράστια αναγνωρισιμότητα. Εάν οι πελάτες δεν περιμένουν ένα επιπλέον δευτερόλεπτο για αυτή την εταιρεία, τι πιθανότητα έχει η επιχείρηση σου;

Οι αργές ιστοσελίδες είναι επιζήμιες για το brand

Ανεξάρτητα από την άμεση απομάκρυνση πελατών, ο υψηλός χρόνος φόρτωσης της ιστοσελίδας είναι επιζήμιος και για τη “φυσική”  ανάπτυξη της  επιχείρησης σου (από στόμα σε στόμα).

Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Γιατί οι πελάτες θα σταματήσουν αργά αλλά σταθερά να παραπέμπουν στην επιχείρηση σου λόγω πρότερης κακής εμπειρίας. Αυτό το πρόβλημα διογκώνεται με τις κακές κριτικές που μπορείς να λάβεις στα Social Media.

Επίσης ορισμένες καθιερωμένες ιστοσελίδες στον τομέα σου είναι πιθανό να αποφεύγουν να αναφέρουν/προωθούν την επιχείρηση σου ή να συνδέονται άμεσα (μέσα από τα link) στο περιεχόμενο σου.

Αυτή η έλλειψη προβολής και αξιοπιστίας ενδέχεται να βλάψει σε μεγάλο βαθμό την αναγνωρισιμότητα του brand σου, τόσο βραχυπρόθεσμα όσο και μακροπρόθεσμα.

 Η ταχύτητα της ιστοσελίδας επηρεάζει την κατάταξή σου στην Google

Μια από τις βασικές αρχές της Google είναι η διασφάλιση της ταχύτητας, της ευκολίας, της προσβασιμότητας και της χρησιμότητας του διαδικτύου.

Η ταχύτητα φόρτωσης μιας ιστοσελίδας δεν έχει πολύ μεγάλη βαρύτητα στον αλγόριθμό της εταιρείας, ο οποίος καθορίζει την κατάταξη των ιστοσελίδων σε μια σελίδα αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Παρόλα αυτά εάν o χρόνος φόρτωσης μιας ιστοσελίδας από ένα server είναι μεγαλύτερος από δυο δευτερόλεπτα, η Google μειώνει αυτόματα τον αριθμό των ανιχνευτών (crawlers) που στέλνει σε αυτή.

Διάβασε Επίσης:
SEO: Οι βασικότεροι παράγοντες κατάταξης ιστοσελίδων για το 2021

Τι σημαίνει αυτό; Γιατί η ταχύτητα της ιστοσελίδας μετράει;

Σημαίνει ότι εάν η ιστοσελίδα σου είναι αργή και ανήκει σε αυτή την κατηγορία, θα έχεις πρόβλημα.

Σε αυτή την περίπτωση,ο αλγόριθμός της Google είναι λιγότερο πιθανό να αναγνωρίσει, να λάβει υπόψη του  ή να προωθήσει τις πρόσφατες ενημερώσεις στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας σου, με ότι αυτό συνεπάγεται για την κατάταξη που λαμβάνεις στις σελίδες αποτελεσμάτων των αναζητήσεων των χρηστών.

Και… όσο πιο χαμηλά βρίσκεσαι στις σελίδες αποτελεσμάτων τόσο λιγότερες πιθανότητες έχει ένα χρήστης να επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου, να έρθει σε επαφή με τα προϊόντα/υπηρεσίες σου και φυσικά να αγοράσει.

Η ταχύτητα έχει σημασία!

Επηρεάζει την εμπειρία του χρήστη!

Επηρεάζει την αναγνωρισιμότητα της επιχείρησης σου!

Επηρεάζει τις πωλήσεις και τα κέρδη σου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω