Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Το Αffiliate Marketing περιλαμβάνει τη διαδικασία εύρεσης και συνεργασίας με τους κατάλληλους Affiliates οι οποίοι θα προωθήσουν αποτελεσματικά τα προϊόντα της επιχείρησης σου.
Οι Αffiliates διασυνδέουν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου στο blog, τη ιστοσελίδα ή τα προφίλ τους στα Social Media μέσω links που παραπέμπουν στη δική σου ιστοσελίδα.
Όταν κάποιος χρήστης κάνει κλικ στο link ενός Affiliate που παραπέμπει στην ιστοσελίδα σου, τον ανταμείβεις με μια συγκεκριμένη προμήθεια για κάθε πώληση.
Το Αffiliate Marketing μπορεί να αποτελέσει μια αποτελεσματική πηγή εσόδων για την επιχείρησή σου όταν γίνει σωστά.
Αλλά φυσικά υπάρχουν αρκετές προκλήσεις για εσένα και την επιχείρηση σου έτσι ώστε να τα καταφέρεις.
Αρχικά πρέπει να καθορίσεις τον καλύτερο τρόπο για να βρεις και να συνεργαστείς με τους κατάλληλους Affiliates.
Πως θα ξεπεράσεις αυτές τις προσκλήσεις και τα εμπόδια; Η ομάδα της Web-Net είναι εδώ για να σε βοηθήσει!
Ακολούθησε τις 5 καλύτερες πρακτικές Αffiliate Marketing για να βρεις τους κατάλληλους συνεργάτες!
Όλες οι στρατηγικές Marketing απαιτούν ένα σχέδιο που να βασίζεται σε ρεαλιστικούς στόχους βασισμένους πάνω σε δεδομένα.
Για να διαπιστώσεις εάν το Affiliate πρόγραμμα σου είναι επιτυχές ή όχι, θα πρέπει να ορίσεις μετρήσιμους στόχους ή KPI που να “συμβαδίζουν” με την επιχείρηση σου.
Οι δύο πιο σημαντικοί στόχοι είναι συνήθως τα affiliate sales (πωλήσεις) και τα conversion rates (δείκτες “μετατροπών”).
Affiliate sales: Πόσα έσοδα θέλεις να φέρνουν στην επιχείρηση σου οι συνεργάτες σου ανά μήνα, ανά τρίμηνο ή ανά έτος;
Conversion Rates: Πόσο συχνά θέλεις οι χρήστες που κάνουν κλικ σε Affiliate links να πραγματοποιούν μια αγορά;
Από την πλευρά των πωλήσεων μπορείς επίσης να καθορίσεις τη “μέση τιμή παραγγελίας”, (Average order value), ως τρόπο παρακολούθησης της επιτυχίας του προγράμματος:
Average order value (AOV):: Ποιο είναι το ποσό που στοχεύεις να φέρνει η μέση παραγγελία των προϊόντων σου βάσει του Affiliate προγράμματος;
Unique sales (Μοναδικές πωλήσεις): Πόσους μοναδικούς αγοραστές στοχεύεις να προσελκύσει ο Affiliate που συνεργάζεσαι σε έναν μήνα, τρίμηνο ή έτος;
Θα πρέπει να αποφασίσεις πώς θέλεις να διαχειριστείς τις ενέργειες σχετικά με το Affiliate Marketing στην επιχείρηση σου.
Κατά κύριο λόγο έχεις δυο βασικές επιλογές. Είτε να χρησιμοποιήσεις ένα υπάρχον Affiliate δίκτυο ή να δημιουργήσεις ένα δικό σου.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Η καλύτερη επιλογή είναι να δημιουργήσεις το δικό σου δίκτυο. Αυτό σου επιτρέπει να εξοικονομήσεις χρήματα και να έχεις μεγαλύτερο έλεγχο στο πρόγραμμα.
Παρόλο που ένα υπάρχον δίκτυο θα βρει και θα διαχειριστεί συνεργάτες για εσένα, χρεώνει το δικό του τέλος για αυτές τις υπηρεσίες, επιπλέον των προμηθειών που θα πρέπει να πληρώσεις τους Affiliates.
Μερικές φορές, αυτή η χρέωση ανέρχεται έως και στο 30% της προμήθειας που πληρώνεις τους Affiliates.
Επιπλέον, ένα υπάρχον δίκτυο δεν σου παρέχει πλήρη έλεγχο των δεδομένων και των στοιχείων από τις πωλήσεις που πραγματοποιούνται.
Γι’ αυτούς τους λόγους σου προτείνουμε τη δημιουργία του δικού σου δικτύου!
Προσδιόρισε πιθανούς συνεργάτες που στοχεύουν στο ίδιο κοινό με το δικό σου κι έχουν χτίσει μια συστηματική επαφή με τους ακόλουθους τους.
Δεν πρέπει να χάσεις χρόνο με συνεργάτες των οποίων το κοινό δεν ταιριάζει με το δικό σου, ή δεν αλληλεπιδρά πραγματικά με το περιεχόμενο σου.
Ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βρεις Affiliates που ανταποκρίνονται στο κοινό σου είναι μέσα από την αναζήτηση δημοφιλών bloggers και influencers του τομέα σου.
Σε τελική ανάλυση, είναι οι ειδικοί στον τομέα της επιχείρησης σου, καθώς έχουν μετατρέψει τη δημιουργία περιεχομένου… στη δική τους επιχείρηση.
Επικοινώνησε με κάποιους από αυτούς τους δημιουργούς περιεχομένου και διερευνήστε τη συνεργασία με την επιχείρηση σου.
Εφάρμοσε μια αυστηρή διαδικασία εφαρμογής και ελέγχου και περιόρισε τους υποψηφίους Affiliates.
Τι πρέπει να περιλαμβάνει η διαδικασία ελέγχου;
Ακόμα κι αν επιλέξεις να είσαι διακριτικός με τους συνεργάτες που θα επιλέξεις για το πρόγραμμα σου είναι σημαντικό να το αναπτύξεις το δίκτυο με τρόπο που να διευκολύνεις τους Affilates να βρουν την εφαρμογή.
Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν ξεκινάς για πρώτη φορά ένα πρόγραμμα συνεργατών.
Βελτιστοποίησε τη σελίδα επικοινωνίας αλλά και τα Links της ιστοσελίδας σου που παραπέμπουν στους Affiliates με στοχευμένα keywords ώστε να μπορoύν να σε βρουν μέσω μιας απλής αναζήτησης στο διαδίκτυο.