Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Κάνοντας την έρευνα σου για το Digital Marketing σίγουρα θα έχεις ακούσει για το Facebook Pixel.
Τι είναι όμως αυτό το εργαλείο που προσφέρει η διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook. Γιατί θα πρέπει να το χρησιμοποιήσεις για αναπτύξεις την διαφήμιση επιχείρηση σου;
Ας ξεκινήσουμε από τα βασικά.
Tο Facebook Pixel είναι ουσιαστικά είναι ένα μικρό κομμάτι κώδικα. Αυτός ο κώδικας ενσωματώνεται σε μια ιστοσελίδα και συλλέγει τα δεδομένα που σχετίζονται με την συμπεριφορά των χρηστών και την επισκεψιμότητα της.
Στη συνέχεια το Facebook Pixel “διασυνδέει” τα δεδομένα που προκύπτουν από την ιστοσελίδα με την διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook.
Με άλλα λόγια, το Facebook Pixel επιτρέπει την “παρακολούθηση” της συμπεριφοράς ενός χρήστη σε μια ιστοσελίδα και παράλληλα τη διασύνδεση της με το προφίλ που διατηρεί ο χρήστης στο Facebook.
Αυτός ο “συγχρονισμός” μεταξύ ενός επισκέπτη της ιστοσελίδας και του λογαριασμού του στο Facebook επιτρέπει στην πλατφόρμα να κάνει Remarketing σε αυτά τα άτομα, μέσα από την προβολή σχετικών διαφημίσεων.
Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιηθεί για την παρακολούθηση των ενεργειών που πραγματοποιούν τα άτομα όταν επιστρέφουν στην ιστοσελίδα.
Με τα λόγια του Facebook, αυτός ο κώδικας: “Είναι ένα εργαλείο ανάλυσης που επιτρέπει τη μέτρηση της αποτελεσματικότητας της διαφήμισής σου, κατανοώντας τις ενέργειες που κάνουν οι χρήστες στην ιστοσελίδα σου”.
Συνοψίζοντας, το Facebook Pixel:
Πάμε να δούμε τους βασικούς λόγους για να αξιοποιήσεις άμεσα το Facebook Pixel στην επιχείρηση σου!
Ο πιο απλός λόγος για τη χρήση του Facebook Pixel είναι η “παρακολούθηση” των conversions (Conversion Tracking).
Εάν προβάλλεις διαφημίσεις και ενθαρρύνεις τους ανθρώπους να επισκεφθούν την ιστοσελίδα σου, δεν θέλεις να γνωρίζεις ακριβώς τι κάνουν εκεί;
Το Pixel επιτρέπει να βλέπεις πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με την ιστοσελίδα σου μόλις δουν τη διαφήμισή σου στο Facebook.
Μπορεί ακόμη να δείξει τη δραστηριότητα των χρηστών σε πολλές συσκευές.
Εάν κάποιος δει τη διαφήμισή και επισκεφθεί την ιστοσελίδα σου μέσω κινητού αλλά μετά μεταβεί σε desktop, θα το γνωρίζεις.
Πληροφορίες όπως αυτές μπορούν να σε βοηθήσουν να βελτιώσεις την στόχευση σου για να επηρεάσεις τη συμπεριφορά των πελατών στην ιστοσελίδα σου.
Επιπλέον, μπορούν ακόμη και να σε βοηθήσουν να κάνεις αλλαγές στη σχεδίαση της ιστοσελίδας σου για να εκμεταλλευτείς καλύτερα την επισκεψιμότητα.
Η πρόσβαση σε περισσότερα δεδομένα σου επιτρέπει να βελτιώσεις δραστικά την απόδοση επένδυσης (ROI) από τις διαφημίσεις Facebook.
Το Pixel μπορεί να συλλέγει δεδομένα για επισκέπτες της ιστοσελίδες που πραγματοποιούν αγορές και πόσα ξοδεύουν.
Συνεπώς μπορείς να προβάλλεις μελλοντικές διαφημίσεις σε άτομα που είναι πιθανό να ξοδέψουν περισσότερα στην επόμενη επίσκεψή τους.
Αυτό είναι μόνο ένα μικρό παράδειγμα του τρόπου με τον οποίο μπορείς να προσαρμόσεις τις δαπάνες διαφημίσεων βάσει του Pixel.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Θα αρχίσεις να βλέπεις την πραγματική δυναμική Facebook Pixel όταν επωφεληθείς από το Retargeting.
Χρησιμοποιώντας δεδομένα από τα Pixel και τις δυναμικές διαφημίσεις σου, μπορείς να στοχεύσεις συγκεκριμένες διαφημίσεις σε άτομα που έχουν ήδη επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου.
Για παράδειγμα, φαντάσου ότι κάποιος επισκέπτεται την ιστοσελίδα σου, αλλά δεν ολοκληρώνει την αγορά.
Την επόμενη φορά που θα είναι στο Facebook, θα μπορούσε να δει μια δυναμική διαφήμιση που σχετίζεται με το περιεχόμενο που κατανάλωσαν στην ιστοσελίδα σου.
Εάν πρόσθεσαν κάτι στο καλάθι αγορών τους και έπειτα έκαναν κλικ, θα μπορούσες ακόμη και να προωθήσεις μια διαφήμιση που σχετίζεται με το συγκεκριμένο προϊόν!
Όσο καλύτερα στοχεύεις το κοινό σου στο Facebook Ads τόσο περισσότερο θα αυξήσεις την απόδοση επένδυσης από κάθε καμπάνια.
Η εγκατάσταση και η ενεργοποίηση του Pixel θα σου επιτρέψει να χρησιμοποιήσεις δεδομένα για να δημιουργήσεις προσαρμοσμένα είδη κοινού για κάθε καμπάνια (Custom Audience).
Δηλαδή, μπορείς να κάνεις πολλά περισσότερα από μια απλή στόχευση ατόμων που έχουν επισκεφτεί προηγουμένως την ιστοσελίδα σου.
Μπορείς επίσης να δημιουργήσεις προσαρμοσμένα είδη κοινού για οποιαδήποτε ιδιότητα “παρακολούθησης”.
Ίσως θέλεις να στοχεύσεις μια διαφήμιση σε άτομα που έχουν επισκεφτεί μια συγκεκριμένη σελίδα της ιστοσελίδας. Ή διαφορετικά σε επισκέπτες που έχουν περάσει ένα συγκεκριμένο χρονικό διάστημα σε κάποια άλλη σελίδα.
Υπάρχουν πολλά είδη κοινού που μπορείς να δημιουργήσεις για να προβάλλεις τις διαφημίσεις στους κατάλληλους καταναλωτές τη σωστή στιγμή.
Η ισχύς του Pixel δεν περιορίζεται στην παρακολούθηση και τη στόχευση επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου.
Το Facebook μπορεί να χρησιμοποιήσει τα δεδομένα σου και τις υπάρχουσες πληροφορίες στόχευσής του για να δημιουργήσει έναν άλλο ισχυρό τύπο κοινού, το λεγόμενο Lookalike Audience.
Αυτό το κοινό μπορεί να αποτελείται από άτομα που δεν έχουν επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, αλλά έχουν παρόμοια ενδιαφέροντα και δημογραφικά στοιχεία, με τους χρήστες που την έχουν επισκεφτεί.
Εξάλλου, αυτοί είναι οι καταναλωτές που είναι πιο πιθανότερο να ενδιαφέρονται για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες σου.
Αυτή είναι μια τεράστια ευκαιρία για να αυξήσετε τους επισκέπτες και την πελατειακή σου βάση!
Είτε είσαι έτοιμος να εφαρμόσεις μια εξατομικευμένη διαφημιστική καμπάνια για “προχωρημένους” ή θέλεις απλώς να πειραματιστείς με ορισμένα από τα διαθέσιμα εργαλεία, το πρώτο βήμα είναι να εγκαταστήσεις το pixel στην ιστοσελίδα σου.
Μόλις τεθεί σε λειτουργία, θα αρχίσει να συλλέγει τα απαραίτητα δεδομένα που χρειάζεσαι για να αξιοποιήσεις την επένδυσή σου στη διαφημιστική πλατφόρμα του Facebook!
Τα Facebook Ads εξακολουθούν να αποτελούν ένα από τα πιο αποδοτικά εργαλεία διαφήμισης στα Social Media!
Αξιοποίησε το κατάλληλα!