Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Οι βέλτιστες πρακτικές του Instagram Marketing αλλάζουν συνεχώς.
Καθώς τα νέα εργαλεία διαφήμισης, δημιουργίας περιεχομένου και πωλήσεων έρχονται στο διαδίκτυο, τα brands ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν τους χρήστες.
Για να έχεις επιτυχία στο 2021 θα πρέπει να παρακολουθείς τις τελευταίες τάσεις και να αξιοποιείς πλήρως όλες τις δυνατότητες του Instagram.
Εάν αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείς ή σκοπεύεις να αξιοποιήσεις το Instagram για επιχειρήσεις (Instagram for Business), αυτό το άρθρο θα σε καθοδηγήσει στην επιτυχία!
Το Instagram είναι το μέρος για να δείξεις την τεχνογνωσία, την “προσωπικότητα” και την καρδιά του brand σου.
Ένα γενικό και… τυπικό/αδιάφορο περιεχόμενο δεν είναι αποδοτικό σε αυτήν την πλατφόρμα.
Ακολουθούν οι καλύτεροι τρόποι για να ενισχύσεις την παρουσία σου στο Instagram και να φτάσεις στο επόμενο επίπεδο!
Instagram Marketing πρακτικές #1
Η δημιουργία business (επιχειρηματικού) προφίλ στο Instagram είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα.
Μόνο έτσι θα μπορέσεις να διαμορφώσεις την εικόνα του brand σου και να παρακολουθήσεις την αποδοτικότητα των πωλήσεων με τρόπους που δεν θα επιτρέψει ποτέ ένα προσωπικό προφίλ.
Μόλις μετατρέψεις το προσωπικό σου προφίλ σε επαγγελματικό θα έχεις τη δυνατότητα να:
Σύντομα, θα μπορείς να δεις τον αντίκτυπο των ενεργειών σου ενισχύοντας ότι λειτουργεί για να αυξήσεις την αφοσίωση του κοινού, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σου!
Instagram Marketing πρακτικές #2
Αν θέλεις το προφίλ σου στο Instagram να προσελκύει τους χρήστες, χρειάζεται να είσαι περιεκτικός στην περιγραφή της επιχείρησης σου.
Με 150 ή λιγότερους χαρακτήρες και μια φωτογραφία ή λογότυπο, θα πρέπει να αποτυπώσεις την ουσία του brand σου: ποιος είσαι, τι προσφέρεις και γιατί διαφέρεις από τους υπόλοιπους.
Είτε είναι καταξιωμένες στο πεδίο τους ή προσπαθούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον, πολλές επιχειρήσεις διατηρούν το βιογραφικό τους λιτό και… απέριττο.
Εάν είσαι μια αναδυόμενη επιχείρηση, θα πρέπει να προβάλλεις αξιοπιστία για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κοινού.
Ένα “σήμα επαλήθευσης” (verification badge) μπορεί να σε βοηθήσει με αυτό. Γι’ αυτό σου συνιστούμε να υποβάλεις αίτηση για επαλήθευση του Instagram λογαριασμού σου.
Instagram Marketing πρακτικές #3
Το περιεχόμενο με δυνατότητα αγορών (Shoppable Content) είναι απαραίτητο για τους επαγγελματίες του Instagram.
Έτσι έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις ετικέτες στα προϊόντα σου σε φωτογραφίες, βίντεο και stories και να εκθέσεις τα προϊόντα σου σε έως και 200 εκατομμύρια επισκέπτες Instagram καθημερινά!
Εάν ο κλάδος σου αφορά την υγεία και την ομορφιά, την εστίαση ή έκδοση εισιτηρίων, μπορείς να προσθέσει ένα κουμπί Call to Action στο προφίλ της επιχείρησής σου.
Έτσι οι χρήστες μπορούν να κλείσουν ραντεβού, τραπέζι ή να αγοράσουν εισιτήρια χωρίς να φύγουν από την πλατφόρμα!
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Instagram Marketing πρακτικές #4
Οι δημιουργικές δυνατότητες στο Instagram είναι απεριόριστες. Με τον πειραματισμό με διαφορετικούς τύπους δημοσιεύσεων, μέσων και εργαλείων επεξεργασίας, μπορείς άμεσα και εύκολα να ανανεώσεις την εικόνα του brand σου.
Μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω κατευθύνσεις:
Νέες οπτικές περιεχομένου. Ζήτα τη γνώμη των ακολούθων σου, υπέβαλε ερωτήσεις ή ώθησε τους να σχολιάσουν στο περιεχόμενο σου.
Προώθησε demo videos με δοκιμές προϊόντων ή διενέργησε διαγωνισμούς για δωρεάν λήψη υλικού/προϊόντων .
Μοιράσου τη γνώμη σου για ένα σημαντικό θέμα ή το περιεχόμενο των ακολούθων σου.
Γενικά δημιούργησε ιστορίες που εκπλήσσουν ή εμπνέουν. Κάνε ό, τι ταιριάζει στο κοινό και το brand σου!
Πειραματισμός με χρώμα και οπτικά εφέ. Χρησιμοποίησε φίλτρα για να δώσεις στις φωτογραφίες σου μια ξεχωριστή εμφάνιση και αίσθηση.
Παίξε με τις δυνατότητες βελτίωσης βίντεο, οι οποίες εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με αυτοκόλλητα, templates, GIF και άλλα.
Προσπάθησε να κάνεις κάθε δημοσίευση εντυπωσιακή και μοναδική!
Επωφελήσου από τις τελευταίες δυνατότητες και εργαλεία βίντεο. Όταν ανεβάζεις ένα νέο βίντεο IGTV, τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα θα είναι ορατά στη ροή σου.
Για μεγαλύτερα βίντεο, μπορείς να δημοσιεύσεις μια προεπισκόπηση 60 δευτερολέπτων στη ροή σουμαζί με μια πρόσκληση για παρακολούθηση ολόκληρου του βίντεο.
Εάν το βίντεο σου είναι μέρος μιας “σειράς”, οι θεατές μπορούν να πατήσουν το όνομα της “σειράς” για να παρακολουθήσουν τα υπόλοιπα επεισόδια.
Instagram Marketing πρακτικές #5
Οι αυθόρμητες δημοσιεύσεις είναι αποδοτικές όταν δοθεί η ευκαιρία.
Όμως η σταθερή πρόοδος απαιτεί πειθαρχία και στρατηγική Marketing.
Γι’ αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα ημερολόγιο περιεχομένου για να οργανώσεις τις αναρτήσεις και να τις προγραμματίσεις εκ των προτέρων.
Instagram Marketing πρακτικές #6
Τα stories στο Instagram αποτελούνται από φωτογραφίες ή σύντομα βίντεο που μπορούν να δουν οι ακόλουθοι στο πάνω μέρος της εφαρμογής τους για 24 ώρες. Οι ιστορίες ενδέχεται να περιέχουν κείμενο, συνδέσμους, ακόμη και GIF.
Αξιοποιώντας τα stories, μπορείς να:
Μπορείς επίσης να συμπεριλάβεις τις καλύτερες στιγμές του story (που δεν λήγουν) στη σελίδα του προφίλ σου.
Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ωθήσεις τους επισκέπτες να γνωρίσουν το brand σου
Το Instagram προσφέρει μερικές πολύτιμες συμβουλές για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα stories :