0 0.00

Cart

No products in the cart.

Οι καλύτερες πρακτικές Instagram Marketing 2021

instagram marketing

Οι βέλτιστες πρακτικές του Instagram Marketing αλλάζουν συνεχώς.

Καθώς τα νέα εργαλεία διαφήμισης, δημιουργίας περιεχομένου και πωλήσεων έρχονται στο διαδίκτυο, τα brands ανακαλύπτουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν τους χρήστες.

Για να έχεις επιτυχία στο 2021 θα πρέπει να παρακολουθείς τις τελευταίες τάσεις και να αξιοποιείς πλήρως όλες τις δυνατότητες του Instagram.

Εάν αυτή τη στιγμή χρησιμοποιείς ή σκοπεύεις να αξιοποιήσεις το Instagram για επιχειρήσεις (Instagram for Business), αυτό το άρθρο θα σε καθοδηγήσει στην επιτυχία!

Το Instagram είναι το μέρος για να δείξεις την τεχνογνωσία, την “προσωπικότητα” και την καρδιά του brand σου.

Ένα γενικό και… τυπικό/αδιάφορο περιεχόμενο δεν είναι αποδοτικό σε αυτήν την πλατφόρμα.

Ακολουθούν οι καλύτεροι τρόποι για να ενισχύσεις την παρουσία σου στο Instagram και να φτάσεις στο επόμενο επίπεδο!

instagram marketing

Δημιουργία business προφίλ

Instagram Marketing πρακτικές #1


Η δημιουργία business (επιχειρηματικού) προφίλ στο Instagram είναι ένα κρίσιμο πρώτο βήμα.

Μόνο έτσι θα μπορέσεις να διαμορφώσεις την εικόνα του brand σου και να παρακολουθήσεις την αποδοτικότητα των πωλήσεων με τρόπους που δεν θα επιτρέψει ποτέ ένα προσωπικό προφίλ.

Μόλις μετατρέψεις το προσωπικό σου προφίλ σε επαγγελματικό θα έχεις τη δυνατότητα να:

  • Συμπεριλάβεις αποτελεσματικά κουμπιά Call to Action, τα οποία οι επισκέπτες και οι ακόλουθοι μπορούν να πατήσουν για να επικοινωνήσουν ή να συνεργαστούν μαζί σου.
  • Κερδίσεις ένα “σήμα επαλήθευσης” (verification badge) από το Instagram που πιστοποιεί την αυθεντικότητά της επιχείρησης σου.
  • Αποκτήσεις πρόσβαση σε δεδομένα σε πραγματικό χρόνο, για να κατανοήσεις πόσο καλά λειτουργεί το οργανικό σου περιεχόμενο.
  • Αρχίσεις και να παρακολουθήσεις διαφημιστικές καμπάνιες.


Σύντομα, θα μπορείς να δεις τον αντίκτυπο των ενεργειών σου ενισχύοντας ότι λειτουργεί για να αυξήσεις την αφοσίωση του κοινού, την επισκεψιμότητα και τις πωλήσεις σου!

Instagram marketing

Αξιοποίηση Instagram Βiο

Instagram Marketing πρακτικές #2


Αν θέλεις το προφίλ σου στο Instagram να προσελκύει τους χρήστες, χρειάζεται να είσαι περιεκτικός στην περιγραφή της επιχείρησης σου.

Διάβασε Επίσης:
Πως να κάνεις Instagram Marketing

Με 150 ή λιγότερους χαρακτήρες και μια φωτογραφία ή λογότυπο, θα πρέπει να αποτυπώσεις την ουσία του brand σου: ποιος είσαι, τι προσφέρεις και γιατί διαφέρεις από τους υπόλοιπους.

Είτε είναι καταξιωμένες στο πεδίο τους ή προσπαθούν να προκαλέσουν το ενδιαφέρον, πολλές επιχειρήσεις διατηρούν το βιογραφικό τους λιτό και… απέριττο.

Εάν είσαι μια αναδυόμενη επιχείρηση, θα πρέπει να προβάλλεις αξιοπιστία για να κερδίσεις την εμπιστοσύνη του κοινού.

Ένα “σήμα επαλήθευσης” (verification badge) μπορεί να σε βοηθήσει με αυτό. Γι’ αυτό σου συνιστούμε να υποβάλεις αίτηση για επαλήθευση του Instagram λογαριασμού σου.

Προώθηση περιεχομένου αγορών

Instagram Marketing πρακτικές #3

Το περιεχόμενο με δυνατότητα αγορών (Shoppable Content) είναι απαραίτητο για τους επαγγελματίες του Instagram.

Έτσι έχεις τη δυνατότητα να προσθέσεις ετικέτες στα προϊόντα σου σε φωτογραφίες, βίντεο και stories και να εκθέσεις τα προϊόντα σου σε έως και 200 εκατομμύρια επισκέπτες Instagram καθημερινά!

Εάν ο κλάδος σου αφορά την υγεία και την ομορφιά, την εστίαση ή έκδοση εισιτηρίων, μπορείς να προσθέσει ένα κουμπί Call to Action στο προφίλ της επιχείρησής σου.

Έτσι οι χρήστες μπορούν να κλείσουν ραντεβού, τραπέζι ή να αγοράσουν εισιτήρια χωρίς να φύγουν από την πλατφόρμα!

instagram αγορές

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Δημιουργικό περιεχόμενο

Instagram Marketing πρακτικές #4


Οι δημιουργικές δυνατότητες στο Instagram είναι απεριόριστες. Με τον πειραματισμό με διαφορετικούς τύπους δημοσιεύσεων, μέσων και εργαλείων επεξεργασίας, μπορείς άμεσα και εύκολα να ανανεώσεις την εικόνα του brand σου.

Μπορείς να ακολουθήσεις τις παρακάτω κατευθύνσεις:

Νέες οπτικές περιεχομένου. Ζήτα τη γνώμη των ακολούθων σου, υπέβαλε ερωτήσεις ή ώθησε τους να σχολιάσουν στο περιεχόμενο σου.

Προώθησε demo videos με δοκιμές προϊόντων ή διενέργησε διαγωνισμούς για δωρεάν λήψη υλικού/προϊόντων .

Διάβασε Επίσης:
Η καλύτερη στρατηγική Social Media Marketing 2020

Μοιράσου τη γνώμη σου για ένα σημαντικό θέμα ή το περιεχόμενο των ακολούθων σου.

Γενικά δημιούργησε ιστορίες που εκπλήσσουν ή εμπνέουν. Κάνε ό, τι ταιριάζει στο κοινό και το brand σου!

Πειραματισμός με χρώμα και οπτικά εφέ. Χρησιμοποίησε φίλτρα για να δώσεις στις φωτογραφίες σου μια ξεχωριστή εμφάνιση και αίσθηση.

Παίξε με τις δυνατότητες βελτίωσης βίντεο, οι οποίες εμπλουτίζουν το περιεχόμενο με αυτοκόλλητα, templates, GIF και άλλα.

Προσπάθησε να κάνεις κάθε δημοσίευση εντυπωσιακή και μοναδική!

Επωφελήσου από τις τελευταίες δυνατότητες και εργαλεία βίντεο. Όταν ανεβάζεις ένα νέο βίντεο IGTV, τα πρώτα 15 δευτερόλεπτα θα είναι ορατά στη ροή σου.

Για μεγαλύτερα βίντεο, μπορείς να δημοσιεύσεις μια προεπισκόπηση 60 δευτερολέπτων στη ροή σουμαζί με μια πρόσκληση για παρακολούθηση ολόκληρου του βίντεο.

Εάν το βίντεο σου είναι μέρος μιας “σειράς”, οι θεατές μπορούν να πατήσουν το όνομα της “σειράς” για να παρακολουθήσουν τα υπόλοιπα επεισόδια.

instagram marketing

Προγραμματισμός ανάρτησης περιεχομένου

Instagram Marketing πρακτικές #5


Οι αυθόρμητες δημοσιεύσεις είναι αποδοτικές όταν δοθεί η ευκαιρία.

Όμως η σταθερή πρόοδος απαιτεί πειθαρχία και στρατηγική Marketing.

Γι’ αυτό θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις ένα ημερολόγιο περιεχομένου για να οργανώσεις τις αναρτήσεις και να τις προγραμματίσεις εκ των προτέρων.

  • Προσδιόρισε τα θέματα. Μπορούν να είναι εποχιακά, να αντικατοπτρίζουν τα τρέχοντα γεγονότα ή τάσεις ή να εστιάζουν στον τρόπο ζωής/αξίες του κοινού σου. Επέλεξε θέματα που αναδεικνύουν την “προσωπικότητα” και τα προϊόντα του brand σου.
  • Επίλεξε τον σωστό τύπο περιεχομένου. Ένα καρουζέλ φωτογραφιών, μια σειρά βίντεο, ένα story ή κάποια άλλη ανάρτηση προβάλλουν καλύτερα το μήνυμά σου;
  • Μην χρονοτριβείς. Θα πρέπει να είσαι πάντα έτοιμος να δημοσιεύσεις, ακόμα κι αν το πρόγραμμα δημοσίευσής σου απορριφθεί.
  • Δώσε προσοχή στο χρονοδιάγραμμα. Προγραμμάτισε τις αναρτήσεις με βάση τον χρόνο που θα χρειαστείς για τη δημιουργία περιεχομένου και τον καταλληλότερο χρόνο για δημοσίευση.
  • Οργάνωσε τις ροές εργασίας. Αφιέρωσε ένα αποκλειστικό κομμάτι του χρόνου εργασίας στο Instagram ή προσδιόρισε μια ημερήσια ποσότητα αναρτήσεων. Ότι ταιριάζει στην ομάδα και τα επιχειρηματικά σου ενδιαφέροντα!
instagram ads

Εκμεταλλεύσου τα Stories

Instagram Marketing πρακτικές #6

Τα stories στο Instagram αποτελούνται από φωτογραφίες ή σύντομα βίντεο που μπορούν να δουν οι ακόλουθοι στο πάνω μέρος της εφαρμογής τους για 24 ώρες. Οι ιστορίες ενδέχεται να περιέχουν κείμενο, συνδέσμους, ακόμη και GIF.

Διάβασε Επίσης:
10 λόγοι για επαγγελματική συνεργασία με Influencers

Αξιοποιώντας τα stories, μπορείς να:

  • Αυξήσεις την επισκεψιμότητα σε μια νέα ανάρτηση Instagram ή σελίδα προϊόντος
  • Χρησιμοποιήσεις τη λειτουργία “Ρωτήστε με” για να προκαλέσεις ερωτήσεις και να μοιραστείς τις απαντήσεις σου
  • Πραγματοποιήσεις μια δημοσκόπηση για να δημιουργήσεις φήμη γύρω από ένα νέο προϊόν ή ανάπτυξη του brand σου

Μπορείς επίσης να συμπεριλάβεις τις καλύτερες στιγμές του story (που δεν λήγουν) στη σελίδα του προφίλ σου.

Αυτός είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ωθήσεις τους επισκέπτες να γνωρίσουν το brand σου


Το Instagram προσφέρει μερικές πολύτιμες συμβουλές για να αξιοποιήσεις στο έπακρο τα stories :

  • Στόχευσε στο “αντισυμβατικό”. Πειραματίσου με φίλτρα και εργαλεία σχεδίασης, καθώς και εργαλεία επεξεργασίας βίντεο όπως το Boomerang.
  • Εστίασε στο όριο των 24 ωρών. Κάνε μια προσφορά ή πρόβαλε κάτι τόσο ακαταμάχητο, ώστε οι χρήστες να “φοβηθούν” μην το χάσουν.
  • Μην παραμελείς τον ήχο. Πρόσφερε στους θεατές σου μια πολύπλευρη εμπειρία.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω