Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Τα social media είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών. Λογικό είναι επομένως, οι επιχειρήσεις να στρέφουν την στρατηγική τους προσέγγιση ολοένα και περισσότερο σε αυτά. Τι είναι όμως το Social Media Marketing;
Πρόκειται για μια στρατηγική αξιοποίησης των δικτύων για την προβολή και την προώθηση μιας επιχείρησης, με σκοπό την ανάπτυξη. Η δημιουργία λογαριασμού στα social media δεν προϋποθέτει την επιτυχία. Μια σωστή στρατηγική προσέγγιση απαιτεί μεθοδικότητα και μελέτη.
Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε πώς να κάνετε μια σωστή στρατηγική στο Instagram.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Αυτό από μόνο του είναι μια τεράστια αγορά, και μια ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.
Το πιο σημαντικό δεν είναι ο αριθμός των χρηστών, αλλά η συμπεριφορά τους. Οι χρήστες θέλουν να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις. Πάνω από το 50% των χρηστών ακολουθούν επωνυμίες. Επίσης, η πλειοψηφία των χρηστών αναζητά επωνυμίες μέσα στην πλατφόρμα. Ακόμα, η απήχηση των επιχειρήσεων στο κοινωνικό δίκτυο είναι εξαιρετικά υψηλότερη από τα υπόλοιπα.
Έχει αποδειχθεί ότι αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από τα κοινωνικά δίκτυα. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων δεν διαθέτει συνοχή σε αυτά. Λιγότερες από 4 στις 10 επιχειρήσεις έχουν λογαριασμό στο Instagram. Αυτό σημαίνει ότι αυτομάτως δημιουργείται μια πηγή ευκαιριών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.
Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να αντιλαμβάνονται το Instagram ως απλά ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προβολή και την προώθηση προϊόντων, αλλά και την εικόνα της ίδιας της επιχείρησης.
Για να κάνετε Instagram Marketing, όπως και σε κάθε μέσο, θα πρέπει, αρχικά, να μελετήσετε το δίκτυο. Τι κοινό προσελκύει; Τι περιεχόμενο υποστηρίζει; Πιο είναι το ύφος του περιεχομένου; Τι δυνατότητες προσφέρει; Πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε, θα πρέπει να απαντήσετε τέτοιου είδους ερωτήματα από την έρευνα σας.
Για να ξεκινήσετε Instagram Marketing θα πρέπει να γνωρίζετε αν το κοινό-στόχος σας βρίσκεται εντός της πλατφόρμας. Ύστερα, βεβαιωθείτε ότι η επιχείρηση σας μπορεί να ταιριάξει την εικόνα και τον χαρακτήρα της με αυτόν του Instagram. Ολοκληρώνοντας αυτή την διαδικασία, θα είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε ενέργειες Marketing πάνω στην πλατφόρμα.
Αν είστε καινούργιοι στην πλατφόρμα, ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας. Θα σας βοηθήσει να βρείτε καλές πρακτικές, να μαζέψετε ιδέες και να έχετε μια καλή εικόνα αυτών.
Ο καθορισμός στόχων θα σας βοηθήσει να ορίσετε την στρατηγική σας και τις κατάλληλες πρακτικές για να τους πετύχετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκάθαρους τους στόχους σας. Μερικοί στόχοι μπορεί να είναι:
Το εταιρικό προφίλ αντιπροσωπεύει την επιχείρηση σας. Φροντίστε να είναι προσεγμένο και να υιοθετεί μια επαγγελματική εικόνα. Θα πρέπει να προσέξετε 2 πράγματα:
Δώστε στο κοινό να καταλάβει με τι δραστηριοποιείστε. Μοιραστείτε κάτι χαρακτηριστικό της επωνυμίας σας Μπορείτε να περιλάβετε ένα σλόγκαν, μια περίληψη της δραστηριότητας, ακόμα και έναν σύνδεσμο για την ιστοσελίδα σας.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα προφίλ σας είναι αντιπροσωπευτική και ξεχωρίζει απευθείας. Η καλύτερη πρακτική είναι να έχετε το λογότυπο της επιχείρησης σας.
Οι πυλώνες περιεχομένου ουσιαστικά καθορίζουν το είδος περιεχομένου για τις δημοσιεύσεις σας. Η θεματολογία σε έναν βαθμό από το είδος της επιχείρησης. Αποφασίστε εξαρχής, καταγράφοντας κάποιες ιδέες, για την θεματολογία των δημοσιεύσεων σας και δημιουργήστε ένα πλούσιο και δημιουργικό περιεχόμενο πάνω σε αυτήν. Οι θεματολογίες μπορούν να αφορούν δείγματα προϊόντων, αστείο – εκπαιδευτικό – ενημερωτικό περιεχόμενο, καθημερινότητα της εργασίας, ιστορίες πελατών ή μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση.
Βασικός κανόνας για ένα επιτυχημένο Instagram Marketing, όπως και για κάθε κοινωνικό δίκτυο. Δημιουργήστε ένα πλάνο για τον αριθμό των δημοσιεύσεων που θα κάνετε κάθε ημέρα/εβδομάδα. Η διατήρηση ενός σταθερού πλάνου δείχνει συνοχή και διατηρεί τo engagement του κοινού. Το πλάνο δημοσιεύσεων θα πρέπει πάντα να συμφωνεί με τους στόχους που έχουν τεθεί. Γενικότερα, ένας καλός ρυθμός δημοσιεύσεων είναι μια φορά την ημέρα.
Επιπλέον, οι δημοσιεύσεις θα πρέπει να προγραμματίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε το κοινό να τις βλέπει στον idle time (ο χρόνος ανάπαυσης). Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η απήχηση.
Αξιοποιήστε τις διαφημιστικές προοπτικές της πλατφόρμας για να πετύχετε τον στόχο σας. Ένα ολοκληρωμένο Instagram Marketing Plan πρέπει να περιλαμβάνει διαφήμιση για τα μέγιστα αποτελέσματα. Η ελαστικότητα της πλατφόρμας δίνει την δυνατότητα ελέγχου και προσαρμογής και δοκιμής μιας διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο.
Υπάρχουν ποικίλα είδη διαφημιστικού περιεχομένου, με επίκεντρο το οπτικοακουστικό κομμάτι (image ads, video ads, carousel ads κ.α.). Μια από τις πιο αποτελεσματικές επιλογές που έχετε στην διάθεση σας είναι το Remarketing Ad. Οι πιθανότητες να αγοράσει ένας καταναλωτής ένα προϊόν για το οποίο έχει εμφανίσει ενδιαφέρον, αυξάνονται σημαντικά. Αλλά και να μην το αγοράσει, ισχυροποιείται σημαντικά η παρουσία και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.
Το Instagram διαθέτει πληθώρα εργαλείων που εξυπηρετούν πολλές λειτουργίες. Τα εργαλεία αφορούν analytics, διαφήμιση, φίλτρα δημοσιεύσεων, ακόμα και συμπληρωματικές εφαρμογές για τον καλύτερο έλεγχο του λογαριασμού, των δημοσιεύσεων κ.α. Αξιοποιήστε αυτά τα εργαλεία ώστε να έχει μέγιστη απόδοση το marketing plan σας.
Σκεφτείτε ότι στην πλατφόρμα ανεβαίνουν εκατομμύρια δημοσιεύσεις καθημερινά. Τι είναι αυτό που θα κάνει την δική σας να ξεχωρίσει; Φροντίστε να είστε δημιουργικοί στο περιεχόμενο σας και πάντα να οι εικόνες να είναι υψηλής ποιότητας.
Τα hashtags προσδίδουν πολύ μεγάλη αξία στο Instagram καθώς λειτουργούν σαν λέξεις-κλειδιά για τους χρήστες. Αξιοποιώντας δημοφιλή hashtags για τις διαφημίσεις σας μπορείτε να αυξήσετε αισθητά την παρουσία σας και να δημιουργήσετε δυναμικές καμπάνιες και κοινότητες ακολούθων.
Επίσης, μια δυναμική των hashtags βρίσκεται στο ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά κοινωνικά δίκτυα, παράλληλα στην ίδια καμπάνια.
Μην επαναπαύεστε με τις διαφημίσεις σας. Όσο πιο παλιά είναι μια διαφήμιση, τόσο μικρότερη η απόδοση της. Σκεφτείτε να δείτε την ίδια διαφήμιση 3 φορές μέσα σε 2 εβδομάδες. Φροντίστε να ανανεώνετε το περιεχόμενο των διαφημίσεων σας με νέες και αυθεντικές ιδέες.
Κάθε φορά που ανανεώνετε το υλικό μια διαφήμισης, ανανεώνετε και το ενδιαφέρον του κοινού σας. Επομένως, φροντίστε να κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους.
Ξεκινήστε να κάνετε likes, comments στις δημοσιεύσεις του κοινού σας και να ακολουθείτε νέα άτομα. Με αυτό τον τρόπο τους προσκαλείτε να αλληλεπιδράσουν μαζί σας, αυξάνετε το engagement και δημιουργείτε θετικές σχέσεις. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις σας.
Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης περιεχομένου για να έχετε καλύτερα insights για το τι αρέσει στο κοινό σας, σε τι ανταποκρίνεται περισσότερο και να αυξήσετε την αποδοτικότητα των διαφημίσεων και των δημοσιεύσεων σας.