0 0.00

Cart

No products in the cart.

Πως να κάνεις Instagram Marketing

instagram marketing

Τα social media είναι ένα αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας των καταναλωτών. Λογικό είναι επομένως, οι επιχειρήσεις να στρέφουν την στρατηγική τους προσέγγιση ολοένα και περισσότερο σε αυτά. Τι είναι όμως το Social Media Marketing;

Πρόκειται για μια στρατηγική αξιοποίησης των δικτύων για την προβολή και την προώθηση μιας επιχείρησης, με σκοπό την ανάπτυξη. Η δημιουργία λογαριασμού στα social media δεν προϋποθέτει την επιτυχία. Μια σωστή στρατηγική προσέγγιση απαιτεί μεθοδικότητα και μελέτη.

Σε αυτό το άρθρο θα μάθετε πώς να κάνετε μια σωστή στρατηγική στο Instagram.

instagram app image

Γιατί να κάνεις Instagram Marketing

Η συγκεκριμένη πλατφόρμα διαθέτει περισσότερους από 500 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες. Αυτό από μόνο του είναι μια τεράστια αγορά, και μια ευκαιρία ανάπτυξης για τις επιχειρήσεις.

Το πιο σημαντικό δεν είναι ο αριθμός των χρηστών, αλλά η συμπεριφορά τους. Οι χρήστες θέλουν να αλληλεπιδρούν με τις επιχειρήσεις. Πάνω από το 50% των χρηστών ακολουθούν επωνυμίες. Επίσης, η πλειοψηφία των χρηστών αναζητά επωνυμίες μέσα στην πλατφόρμα. Ακόμα, η απήχηση των επιχειρήσεων στο κοινωνικό δίκτυο είναι εξαιρετικά υψηλότερη από τα υπόλοιπα.

Έχει αποδειχθεί ότι αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών επηρεάζεται σε σημαντικό βαθμό από τα κοινωνικά δίκτυα. Παρόλα αυτά, το μεγαλύτερο μέρος των επιχειρήσεων δεν διαθέτει συνοχή σε αυτά. Λιγότερες από 4 στις 10 επιχειρήσεις έχουν λογαριασμό στο Instagram. Αυτό σημαίνει ότι αυτομάτως δημιουργείται μια πηγή ευκαιριών ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Διάβασε Επίσης:
Facebook Pixel: Τι είναι και γιατί να το χρησιμοποιήσεις

Οδηγός για Instagram Marketing

Οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να αντιλαμβάνονται το Instagram ως απλά ένα μέσο κοινωνικής δικτύωσης. Αποτελεί ένα εξαιρετικό εργαλείο για την προβολή και την προώθηση προϊόντων, αλλά και την εικόνα της ίδιας της επιχείρησης.

Κάντε έρευνα αγοράς

word "research" inside a cloud drawn on a blackboard

Για να κάνετε Instagram Marketing, όπως και σε κάθε μέσο, θα πρέπει, αρχικά, να μελετήσετε το δίκτυο. Τι κοινό προσελκύει; Τι περιεχόμενο υποστηρίζει; Πιο είναι το ύφος του περιεχομένου; Τι δυνατότητες προσφέρει; Πριν ξεκινήσετε οτιδήποτε, θα πρέπει να απαντήσετε τέτοιου είδους ερωτήματα από την έρευνα σας.

Για να ξεκινήσετε Instagram Marketing θα πρέπει να γνωρίζετε αν το κοινό-στόχος σας βρίσκεται εντός της πλατφόρμας. Ύστερα, βεβαιωθείτε ότι η επιχείρηση σας μπορεί να ταιριάξει την εικόνα και τον χαρακτήρα της με αυτόν του Instagram. Ολοκληρώνοντας αυτή την διαδικασία, θα είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε ενέργειες Marketing πάνω στην πλατφόρμα.

Αν είστε καινούργιοι στην πλατφόρμα, ερευνήστε τους ανταγωνιστές σας. Θα σας βοηθήσει να βρείτε καλές πρακτικές, να μαζέψετε ιδέες και να έχετε μια καλή εικόνα αυτών.

Θέστε στόχους

Ο καθορισμός στόχων θα σας βοηθήσει να ορίσετε την στρατηγική σας και τις κατάλληλες πρακτικές για να τους πετύχετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε ξεκάθαρους τους στόχους σας. Μερικοί στόχοι μπορεί να είναι:

  • Αύξηση αναγνωρισιμότητας – brand awareness
  • Δημιουργία κοινότητας
  • Αύξηση πωλήσεων/πελατολογίου
  • Παρουσίαση προϊόντων/υπηρεσιών
  • Ενδυνάμωση εταιρικής ταυτότητας – brand identity
  • Επικοινωνία με το κοινό (νέα, ανακοινώσεις, προσφορές κ.α)

Βελτιστοποιήστε το προφίλ σας

Το εταιρικό προφίλ αντιπροσωπεύει την επιχείρηση σας. Φροντίστε να είναι προσεγμένο και να υιοθετεί μια επαγγελματική εικόνα. Θα πρέπει να προσέξετε 2 πράγματα:

1. Δημιουργήστε περιγραφή προφίλ

Δώστε στο κοινό να καταλάβει με τι δραστηριοποιείστε. Μοιραστείτε κάτι χαρακτηριστικό της επωνυμίας σας Μπορείτε να περιλάβετε ένα σλόγκαν, μια περίληψη της δραστηριότητας, ακόμα και έναν σύνδεσμο για την ιστοσελίδα σας.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

2. Εικόνα προφίλ

Βεβαιωθείτε ότι η εικόνα προφίλ σας είναι αντιπροσωπευτική και ξεχωρίζει απευθείας. Η καλύτερη πρακτική είναι να έχετε το λογότυπο της επιχείρησης σας.

Διάβασε Επίσης:
Γιατί χρειάζεστε τα Social Media για την επιχείρησή σας

Δημιουργήστε πυλώνες περιεχομένου

Οι πυλώνες περιεχομένου ουσιαστικά καθορίζουν το είδος περιεχομένου για τις δημοσιεύσεις σας. Η θεματολογία σε έναν βαθμό από το είδος της επιχείρησης. Αποφασίστε εξαρχής, καταγράφοντας κάποιες ιδέες, για την θεματολογία των δημοσιεύσεων σας και δημιουργήστε ένα πλούσιο και δημιουργικό περιεχόμενο πάνω σε αυτήν. Οι θεματολογίες μπορούν να αφορούν δείγματα προϊόντων, αστείο – εκπαιδευτικό – ενημερωτικό περιεχόμενο, καθημερινότητα της εργασίας, ιστορίες πελατών ή μια ανθρωποκεντρική προσέγγιση.

Ορίστε πλάνο δημοσιεύσεων

Βασικός κανόνας για ένα επιτυχημένο Instagram Marketing, όπως και για κάθε κοινωνικό δίκτυο. Δημιουργήστε ένα πλάνο για τον αριθμό των δημοσιεύσεων που θα κάνετε κάθε ημέρα/εβδομάδα. Η διατήρηση ενός σταθερού πλάνου δείχνει συνοχή και διατηρεί τo engagement του κοινού. Το πλάνο δημοσιεύσεων θα πρέπει πάντα να συμφωνεί με τους στόχους που έχουν τεθεί. Γενικότερα, ένας καλός ρυθμός δημοσιεύσεων είναι μια φορά την ημέρα.

Επιπλέον, οι δημοσιεύσεις θα πρέπει να προγραμματίζονται με τέτοιο τρόπο, ώστε το κοινό να τις βλέπει στον idle time (ο χρόνος ανάπαυσης). Με αυτό τον τρόπο αυξάνεται η απήχηση.

Ορίστε διαφημιστικό πλάνο

Αξιοποιήστε τις διαφημιστικές προοπτικές της πλατφόρμας για να πετύχετε τον στόχο σας. Ένα ολοκληρωμένο Instagram Marketing Plan πρέπει να περιλαμβάνει διαφήμιση για τα μέγιστα αποτελέσματα. Η ελαστικότητα της πλατφόρμας δίνει την δυνατότητα ελέγχου και προσαρμογής και δοκιμής μιας διαφήμισης σε πραγματικό χρόνο.

Υπάρχουν ποικίλα είδη διαφημιστικού περιεχομένου, με επίκεντρο το οπτικοακουστικό κομμάτι (image ads, video ads, carousel ads κ.α.). Μια από τις πιο αποτελεσματικές επιλογές που έχετε στην διάθεση σας είναι το Remarketing Ad. Οι πιθανότητες να αγοράσει ένας καταναλωτής ένα προϊόν για το οποίο έχει εμφανίσει ενδιαφέρον, αυξάνονται σημαντικά. Αλλά και να μην το αγοράσει, ισχυροποιείται σημαντικά η παρουσία και η αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας σας.

Αξιοποιήστε τα εργαλεία του Instagram

Το Instagram διαθέτει πληθώρα εργαλείων που εξυπηρετούν πολλές λειτουργίες. Τα εργαλεία αφορούν analytics, διαφήμιση, φίλτρα δημοσιεύσεων, ακόμα και συμπληρωματικές εφαρμογές για τον καλύτερο έλεγχο του λογαριασμού, των δημοσιεύσεων κ.α. Αξιοποιήστε αυτά τα εργαλεία ώστε να έχει μέγιστη απόδοση το marketing plan σας.

Διάβασε Επίσης:
5 συμβουλές για καλύτερες διαφημίσεις στο Facebook

Συμβουλές για επιτυχημένο Instagram Marketing

1. Δημιουργικό περιεχόμενο

Σκεφτείτε ότι στην πλατφόρμα ανεβαίνουν εκατομμύρια δημοσιεύσεις καθημερινά. Τι είναι αυτό που θα κάνει την δική σας να ξεχωρίσει; Φροντίστε να είστε δημιουργικοί στο περιεχόμενο σας και πάντα να οι εικόνες να είναι υψηλής ποιότητας.

2. Αξιοποιήστε τα δημοφιλή Hashtags

instagram hashtag dice formation

Τα hashtags προσδίδουν πολύ μεγάλη αξία στο Instagram καθώς λειτουργούν σαν λέξεις-κλειδιά για τους χρήστες. Αξιοποιώντας δημοφιλή hashtags για τις διαφημίσεις σας μπορείτε να αυξήσετε αισθητά την παρουσία σας και να δημιουργήσετε δυναμικές καμπάνιες και κοινότητες ακολούθων.

Επίσης, μια δυναμική των hashtags βρίσκεται στο ότι μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε πολλά κοινωνικά δίκτυα, παράλληλα στην ίδια καμπάνια.

3. Ανανεώστε συχνά το περιεχόμενο των διαφημίσεων

Μην επαναπαύεστε με τις διαφημίσεις σας. Όσο πιο παλιά είναι μια διαφήμιση, τόσο μικρότερη η απόδοση της. Σκεφτείτε να δείτε την ίδια διαφήμιση 3 φορές μέσα σε 2 εβδομάδες. Φροντίστε να ανανεώνετε το περιεχόμενο των διαφημίσεων σας με νέες και αυθεντικές ιδέες.

Κάθε φορά που ανανεώνετε το υλικό μια διαφήμισης, ανανεώνετε και το ενδιαφέρον του κοινού σας. Επομένως, φροντίστε να κρατάτε τους πελάτες σας ενήμερους.

4. Αλληλεπιδράστε με το κοινό σας

person carrying an arrow with the word "follow" in it

Ξεκινήστε να κάνετε likes, comments στις δημοσιεύσεις του κοινού σας και να ακολουθείτε νέα άτομα. Με αυτό τον τρόπο τους προσκαλείτε να αλληλεπιδράσουν μαζί σας, αυξάνετε το engagement και δημιουργείτε θετικές σχέσεις. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αυξήσετε την αναγνωρισιμότητα και τις πωλήσεις σας.

5. Αξιολογήστε το περιεχόμενο σας

Χρησιμοποιήστε εργαλεία ανάλυσης και αξιολόγησης περιεχομένου για να έχετε καλύτερα insights για το τι αρέσει στο κοινό σας, σε τι ανταποκρίνεται περισσότερο και να αυξήσετε την αποδοτικότητα των διαφημίσεων και των δημοσιεύσεων σας.

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω