0 0.00

Cart

No products in the cart.

10 λόγοι για να κάνεις SEO στην επιχείρηση σου

γιατί να κάνεις SEO

Αναρωτιέσαι ακόμα γιατί να κάνεις SEO στην επιχείρηση σου;

Το Search Engine Optimization (SEO) αφορά όλες τις ενέργειες που γίνονται για την βελτιστοποίηση της ιστοσελίδας σου στις μηχανές αναζήτησης.

Δεν είναι μυστικό στον κόσμο του Digital Marketing ότι εάν η ιστοσελίδα σου δεν βρίσκεται στη #1 σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης, θα βγεις χαμένος στο… παιχνίδι της οργανικής επισκεψιμότητας.

Πολλά brands και επιχειρήσεις γνωρίζουν ότι χρειάζονται τις υπηρεσίες SEO για τα πλεονεκτήματα που θα τους προσφέρουν στον σύγχρονο ανταγωνιστικό επιχειρηματικό κόσμο.

Το SEO σίγουρα θα βελτιώσει το συνολικό αριθμό αναζητήσεων και θα ενισχύσει την online παρουσία μιας ιστοσελίδας.

Αλλά ποια είναι η πραγματική αξία που προσφέρει το SEO και γιατί είναι τόσο σημαντικό για την ανάπτυξη της επιχείρησης σου;

Σε αυτό το άρθρο σου παρουσιάζουμε τους 10 βασικούς λόγους γιατί η επιχείρηση σου χρειάζεται άμεσα το SEO για να οδηγήσεις το brand σου στο επόμενο επίπεδο.

γιατί να κάνεις SEO

Αύξηση οργανικής αναζήτησης

Γιατί να κάνεις SEO #1

Η οργανική αναζήτηση στο διαδίκτυο επηρεάζει τεράστιο μέρος της αποδοτικότητας της ιστοσελίδας σου.

Πιο σημαντικά καθορίζει τα ποσοστά των conversions (“μετατροπών”) και των πωλήσεων που επιτυγχάνονται στην επιχείρηση σου παράλληλα με το βαθμό αναγνωρισιμότητας του brand σου στο διαδίκτυο.

Η Google κατέχει το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς στον τομέα των μηχανών αναζήτησης.

Η Google, ως η ιστοσελίδα με τις περισσότερες επισκέψεις στον κόσμο, συμβαίνει επίσης να είναι ο πιο δημοφιλής πάροχος υπηρεσιών Εmail με περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο χρήστες.

Για να μην αναφέρουμε το YouTube, το οποίο είναι η δεύτερη μεγαλύτερη μηχανή αναζήτησης παγκοσμίως!

Με άλλα λόγια γνωρίζουμε ότι η πλειοψηφία των χρηστών που έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο επισκέπτονται τηνGoogle τουλάχιστον μία φορά την ημέρα για να λάβουν πληροφορίες.

Κατά συνέπεια, όταν η ιστοσελίδα σου θεωρείται χρήσιμη και αξιόπιστη από τη Google και προωθείται όλο και πιο ψηλά στις σελίδες των αποτελεσμάτων… έχεις μόνο να κερδίσεις!

Πως θα το καταφέρεις αυτό; Αναπτύσσοντας το SEO στην επιχείρηση σου!

seo google

Ενίσχυση εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας

Γιατί να κάνεις SEO #2


Ένας βασικός στόχος του SEO είναι να δημιουργήσει μια θετική και χρήσιμη εμπειρία για τον χρήστη.

Διάβασε Επίσης:
Link Building: Πόσο σημαντικό είναι για μια επιτυχημένη στρατηγική SEO

Αυτό επιτυγχάνεται μέσα από την κατάλληλη “προσαρμογή” της ιστοσελίδας, έτσι ώστε να έχει ποιοτικό περιεχόμενο το οποίο θα “εντοπίζεται” εύκολα στις αναζητήσεις που διενεργεί ένας χρήστης.

Τα βασικά στοιχεία που ενισχύουν το “Authority” (κύρος, αξιοπιστία) μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης όπως της Google είναι:

  • Ποιοτικά backlinks (links που παραπέμπουν στο περιεχόμενο της ιστοσελίδας).
  • Θετική εμπειρία του χρήστη.
  • “Machine-learning” στοιχεία.
  • Βελτιστοποιημένα on page στοιχεία και περιεχόμενο (σε κάθε επιμέρους σελίδα μιας ιστοσελίδας).

Το πρόβλημα με το “Authority” της ιστοσελίδα είναι ότι είναι αδύνατο να οικοδομηθεί εμπιστοσύνη και αξιοπιστία.. αυθημερόν – όπως συμβαίνει και στην πραγματική ζωή.

Η εμπιστοσύνη κερδίζεται και χτίζεται με την πάροδο του χρόνου.

Η καθιέρωση ενός brand στις μηχανές αναζήτησης απαιτεί υπομονή, προσπάθεια και δέσμευση.

Επίσης βασίζεται στην παροχή ενός πολύτιμου, ποιοτικού προϊόντος ή υπηρεσίας που ωθεί στους πελάτες να εμπιστευτούν την επιχείρηση.

seo practices

Βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη

Γιατί να κάνεις SEO #3


Όλοι επιζητούν καλύτερες οργανικές “κατατάξεις” (rank) και τη μέγιστη προβολή.

Λίγοι επιχειρήσεις συνειδητοποιούν όμως ότι η βελτιστοποίηση της εμπειρίας του χρήστη είναι ο καλύτερος τρόπος για να το πετύχεις.

Η Google έχει μάθει πώς να ερμηνεύει μια θετική ή δυσμενή εμπειρία ενός χρήστη.

Συνεπώς η θετική εμπειρία χρήστη έχει καταστεί βασικό στοιχείο για την “επιτυχία” μιας ιστοσελίδας στις μηχανές αναζήτησης.

Οι πελάτες γνωρίζουν τι θέλουν. Αν δεν το βρουν, θα υπάρξει πρόβλημα και η ιστοσελίδα δεν θα φέρνει αποδοτικά αποτελέσματα.

Ένα παράδειγμα που αναδεικνύει την σημασία της εμπειρίας του χρήστη είναι η λειτουργία της ίδιας της Google. Με τον καιρό ο αλγόριθμος της εταιρείας έχει εξελιχθεί ώστε να προσφέρει τα πιο συναφή και χρήσιμα αποτελέσματα στην κορυφή των σελίδων αποτελεσμάτων.

Η πρόθεσή της Google είναι να προσφέρει στους χρήστες τις πληροφορίες που αναζητούν γρήγορα και εύκολα.

Το ποιοτικό SEO ενσωματώνει τη θετική εμπειρία χρήστη, αξιοποιώντας τη για να “προωθήσει” το brand σου σε όλα τα επίπεδα.

seo

Βελτίωση αναζητήσεων τοπικού χαρακτήρα

Γιατί να κάνεις SEO #4


Με την αυξανόμενη ανάπτυξη της χρήσης των κινητών συσκευών, η τοπική αναζήτηση έχει γίνει βασικό μέρος της επιτυχίας των μικρομεσαίων επιχειρήσεων.

Το Local SEO στοχεύει στη βελτιστοποίηση των “ψηφιακών χαρακτηριστικών” μιας επιχείρησης για μια συγκεκριμένη περιοχή.

Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να την βρουν γρήγορα και εύκολα, μειώνοντας τα βήματα που χρειάζονται για μια συναλλαγή.

Διάβασε Επίσης:
SEM vs SEO: Ποια είναι η βέλτιστη στρατηγική Digital Marketing ;

Το Local SEO εστιάζεται σε συγκεκριμένες γειτονιές, πόλεις και περιφέρειες δημιουργώντας τις λύσεις για την προώθηση των μηνυμάτων του brand σε τοπικό επίπεδο.

Οι ειδικοί στο SEO βελτιστοποιούν την ιστοσελίδα ενσωματώνοντας στοιχεία τοπικού χαρακτήρα (backlinks, επαγγελματικές καταχωρήσεις, reviews,) στο περιεχόμενο της.

Για να προωθήσει την επιχείρηση σε τοπικό επίπεδο, o SEO Marketer βελτιστοποιεί την καταχώρισή της επιχείρησης στο Google My Business και τα προφίλ των Social Media.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Τέλος δίνει μεγάλη έμφαση στις κριτικές χρηστών στο Google, καθώς και σε άλλες ιστοσελίδες που αφορούν reviews (πχ. trip advisor) ανάλογα με τον τομέα.

local seo

Το SEO επηρεάζει το “αγοραστικό ταξίδι”

Γιατί να κάνεις SEO #5


Οι πελάτες έχουν πλέον απίστευτες δυνατότητες online έρευνας αγορά. Αυτό αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα πλεονεκτήματα του διαδικτύου από την πλευρά των αγοραστών.

Η χρήση στρατηγικών SEO για την προώθηση των μηνυμάτων σας (προσφορές, νέα προϊόντα/υπηρεσίες) επηρεάζει θετικά όλα τα στάδια του “αγοραστικού ταξιδιού” του καταναλωτή

Τα brands θα πρέπει να προβάλλονται στα σημεία που τα χρειάζονται οι χρήστες. Μόνο έτσι μια επιχείρηση θα μπορέσει να συνδεθεί ουσιαστικά με τους πελάτες της.

Στρατηγικές όπως το Local SEO βελτιώνουν την προβολή επιτρέποντας στους υποψήφιους πελάτες να βρουν τις απαντήσεις που χρειάζονται στην επιχείρηση σου.

eshop

Συνεχής ανανέωση των βέλτιστων πρακτικών SEO

Γιατί να κάνεις SEO #6


Είναι υπέροχο να εφαρμόζουμε τις βέλτιστες πρακτικές SEO στην ιστοσελίδα μιας επιχείρησης και να βλέπουμε αποτελέσματα.

Οι πρακτικές αυτές όμως αλλάζουν και αξιολογούνται εκ νέου πολύ συχνά. Γεγονός που δεν επιτρέπει τον εφησυχασμό και τη στατικότητα.

Ο τρόπος με τον οποίο εξελίσσεται ο κόσμος της online αναζήτησης, απαιτεί συνεχή παρακολούθηση για αλλαγές ώστε να παραμείνει μπροστά από τον ανταγωνισμό και στην πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων.

Η παρακολούθηση των σημαντικών αλλαγών στους αλγόριθμους αναζήτησης θα ωφελούν πάντοτε τις επιχειρήσεις.

Γνωρίζουμε ότι η Google κάνει χιλιάδες αλλαγές αλγορίθμων ετησίως.

Αν.. μείνεις πολύ πίσω θα είναι εξαιρετικά δύσκολο να επιστρέψεις στην κορυφή.

Οι ειδικοί στο SEO διασφαλίζουν ότι αυτό δε θα συμβεί ποτέ!

γιατί να κάνεις seo

Κατανόηση του SEO = Κατανόηση του διαδικτύου

Γιατί να κάνεις SEO #7

Το διαδίκτυο εκφράζει ένα συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Πολλές φορές αποτελεί μεγάλη πρόκληση για την επιχείρηση σου να παραμείνει στο επίκεντρο των αλλαγών.

Ωστόσο, η παραμονή στην “κορυφή” του SEO συνεπάγεται την συνεχή παρακολούθηση και κατανόηση των σημαντικών αλλαγών που συντελούνται στην online αναζήτηση.

Διάβασε Επίσης:
Πως να αξιοποιήσετε αποδοτικά τα backlinks

Αυτή η γνώση συμπεριλαμβανομένων των τακτικών που χρησιμοποιούνται από άλλες τοπικές επιχειρήσεις και ανταγωνιστές, θα βοηθήσει την επιχείρηση σου να βρίσκεται πάντα στον πυρήνα των εξελίξεων και να είναι ανταγωνιστική!

διαφήμιση στο Facebook

Το SEO είναι οικονομικά αποδοτικό

Γιατί να κάνεις SEO #8


Μια ολιστική στρατηγική SEO σίγουρα, κοστίζει χρήματα.

Ωστόσο, το SEO είναι σχετικά φθηνό σε σχέση με τις υπόλοιπες στρατηγικές Marketing και παρουσιάζει υψηλά ποσοστά αποδοτικότητας.

Με άλλα λόγια θα πρέπει να το αντιμετωπίζεις ως επιχειρηματική επένδυση.

Η βέλτιστες πρακτικές SEO εξελίσσονται συνεχώς. Και, όπως με τα περισσότερα πράγματα όσο περισσότερη προσοχή τους δίνεις, τόσο καλύτερα αποτελέσματα θα έχεις!

value for money

Μακροπρόθεσμα αποτελέσματα

Γιατί να κάνεις SEO #9


Το SEO μπορεί να έχει αξιοσημείωτα αποτελέσματα μέσα στο πρώτο έτος από την εφαρμογή του.

Το πιο σημαντικό όμως είναι ότι όλες οι δράσεις θα έχουν αντίκτυπο που διαρκεί πολύ περισσότερο!

Καθώς η αγορά εξελίσσεται είναι απαραίτητο να παρακολουθείς τακτικά τις τάσεις και τις αλλαγές.

Αλλά ακόμη ακόμη και μια ιστοσελίδα που χρησιμοποιεί σωστά τις βασικές πρακτικές SEO θα αρχίζει να βελτιώνεται μακροπρόθεσμα.

Όσο περισσότερο χρόνο, προσπάθεια και χρήματα επενδύσεις στο SEO τόσο αποδοτικότερη θα γίνεται η ιστοσελίδα σου.

Με αυτόν τον τρόπο θα διασφαλίσεις μια σταθερή ροή νέων πελατών παράλληλα με την ενίσχυση της αξιοπιστίας και της αναγνωρισιμότητας του brand σου.

digital marketing

Το SEO στηρίζεται σε ποσοτικά δεδομένα

Γιατί να κάνεις SEO #10


Στον κόσμο του SEO μπορείς να μετρήσεις σχεδόν οτιδήποτε με την κατάλληλη παρακολούθηση και αναλυτικά στοιχεία.

Σίγουρα είναι πολύ δύσκολο να συνθέσεις όλα τα δεδομένα καθώς δεν υπάρχει ένας συγκεκριμένος τρόπος για να κατανοήσεις τη συσχέτιση μεταξύ όλων των ενεργειών που έχουν πραγματοποιηθεί.

Παρόλα αυτά είναι σημαντικό να καταλάβεις πώς στοχευμένες ενέργειες στο SEO επηρεάζουν την συνολική απόδοση και ανάπτυξη της επιχείρησης σου.

Τα brands θέλουν να γνωρίζουν και να κατανοούν από που ξεκίνησαν και που βρίσκονται όσον αφορά στην αποδοτικότητα του Digital Marketing

Δεν υπάρχει καλύτερος τρόπος για να κατανοήσεις την αποδοτικότητά του SEO από την ανάλυση των δεδομένων.

Όλοι γνωρίζουμε ότι τα δεδομένα… δεν λένε ποτέ ψέματα!

Με τα εργαλεία ελέγχου που προσφέρει το SEO έχεις τη δυνατότητα να ελέγχεις και να μελετάς τα στοιχεία που είναι απαραίτητα, ανά πάσα στιγμή!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω