0 0.00

Cart

No products in the cart.

Οι καλύτερες SEO τεχνικές 2020

SEO τεχνικές

Ποιες είναι οι καλύτερες SEO τεχνικές για να εφαρμόσεις στην επιχείρηση σου το 2020; Πως θα βελτιστοποιήσεις τα αποτελέσματα σου;

Αυτή είναι η αλήθεια, εάν η ιστοσελίδα σου δεν κατατάσσετε στα 10 κορυφαία  αποτελέσματα της Google για τα keywords που στοχεύεις μοιάζει σαν να είναι… αόρατη για την Google.

Σύμφωνα με το HubSpot, το 75% των χρηστών δεν ξεπερνούν ποτέ την πρώτη σελίδα των αποτελεσμάτων αναζήτησης. Γι ‘αυτό είναι τόσο σημαντικό να εμφανίζεσαι στην πρώτη σελίδα της Google.

Υπάρχουν πολλές στρατηγικές και τεχνικές που μπορείς να ακολουθήσεις για να καταταχθείς υψηλότερα στη Google. Αν όμως δεν τηρήσεις σωστά τα βασικά, οι πιθανότητές σου για κατάταξη στην 1η σελίδα των αποτελεσμάτων είναι ελάχιστες.

Ακολουθώντας τις βέλτιστες SEO τεχνικές, θέτεις τις βάσεις για την αύξηση της προβολής της ιστοσελίδας σου. Στη συνέχεια, μπορείς να προχωρήσεις σε πιο προηγμένες στρατηγικές έρευνας keywords και link building.

Σε αυτό το άρθρο, παρουσιάζουμε τις βέλτιστες SEO τεχνικές που πρέπει να εφαρμόσεις για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα.

Προσάρμοσε το περιεχόμενό σου στην “πρόθεση αναζήτησης”

Η “πρόθεση αναζήτησης” ή “πρόθεση χρήστη” εκφράζει τον σκοπό πίσω από κάθε ερώτημα αναζήτησης.

Η κατανόηση και η ικανοποίηση της πρόθεσης αναζήτησης είναι η απόλυτη προτεραιότητα της Google. Οι σελίδες που κατατάσσονται στην πρώτη σελίδα του Google έχουν περάσει όλες τις δοκιμές της Google στην πρόθεση αναζήτησης.

Εάν θέλεις να προβάλλεις την ιστοσελίδα σου στην 1η σελίδα αποτελεσμάτων του Google το 2020, πρέπει να δημιουργείς περιεχόμενο που να “ευθυγραμμίζεται” με την πρόθεση του χρήστη.

καλυτερες SEO τεχνικέςΥπάρχουν τέσσερις συνηθισμένοι τύποι πρόθεσης αναζήτησης, στις οποίες εστιάζουν οι SEO τεχνικές:

Ενημερωτική: Μια αναζήτηση εμπίπτει στην ενημερωτική πρόθεση όταν ο χρήστης αναζητά συγκεκριμένες πληροφορίες.

Μπορεί να είναι μια απλή αναζήτηση όπως “πως είναι ο καιρός σήμερα;” που παρέχει άμεσα αποτελέσματα. Μπορεί επίσης να εκφράζει κάτι περίπλοκο όπως “καλύτερες SEO τεχνικές” που απαιτεί μια πιο εμπεριστατωμένη εξήγηση.

Πλοήγησης: Σε αυτήν την περίπτωση, ο χρήστης αναζητά μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα ή εφαρμογή. Τα συνήθη παραδείγματα αναζητήσεων πλοήγησης περιλαμβάνουν “σύνδεση στο Facebook” και “Amazon”.

Εμπορική:  Όταν ο χρήστης αναζητά ένα συγκεκριμένο προϊόν, αλλά δεν έχει λάβει ακόμη την τελική απόφαση. Για παράδειγμα, αναζητήσεις όπως “καλύτερα εργαλεία SEO” και “καλύτερες φωτογραφικές μηχανές”.

Συναλλακτική: Εδώ, η πρόθεση είναι να αγοράσεις. Ο ερευνητής έχει ήδη αποφασίσει να αγοράσει ένα συγκεκριμένο προϊόν ή εργαλείο. Για παράδειγμα “αγορά Macbook Air” και “αγορά iphone12 “.

Μια από τις καλύτερες SEO τεχνικές είναι λοιπόν να επικεντρώνεσαι στην πρόθεση αναζήτησης κατά τη δημιουργία περιεχομένου!

seo process

Για παράδειγμα, εάν θέλεις να στοχεύσεις το keyword “καλύτερες φωτογραφικές μηχανές”, πρέπει να συνειδητοποιήσεις ότι η πρόθεση αναζήτησης είναι εμπορική και όχι συναλλακτική. Ο χρήστης δεν έχει ακόμη αποφασίσει ποια μάρκα φωτογραφικής μηχανής θα επιλέξει.

Έτσι δεν έχει νόημα να βελτιστοποιήσεις τη σελίδα προορισμού του eshop σου με αυτά τα keywords.

Η Google κατανοεί τι θέλουν οι χρήστες όταν το ερώτημα αναζήτησης είναι “οι καλύτερες φωτογραφικές μηχανές”.

Ψάχνουν για επιλογές. Ψάχνουν για μια ανάρτηση blog ή βίντεο που παραθέτει τις καλύτερες φωτογραφικές μηχανές. Δεν ψάχνουν σελίδες προϊόντων ή ηλεκτρονικού εμπορίου.

# Συμβουλή για SEO τεχνικές. Δημιούργησε περιεχόμενο που ευθυγραμμίζεται με την πρόθεση αναζήτησης του κοινού που στοχεύεις!

Γράψε ενδιαφέροντες τίτλους και meta descriptions

Οι ετικέτες τίτλου της ιστοσελίδας σου και το meta description είναι δύο πολύ σημαντικά στοιχεία που πρέπει να προσέξεις.

Διάβασε Επίσης:
5 λόγοι για να κάνεις Local SEO

Ετικέτες τίτλου

Οι ετικέτες τίτλου είναι τίτλοι που έχεις τη δυνατότητα να κλικάρεις επάνω τους. Εμφανίζονται στα αποτελέσματα αναζήτησης και είναι εξαιρετικά κρίσιμοι για τη βελτιστοποίηση του SEO.

Σύμφωνα με την Google:

“Οι τίτλοι είναι σημαντικοί για να δώσουν στους χρήστες μια γρήγορη εικόνα σχετικά με το περιεχόμενο ενός αποτελέσματος και γιατί είναι σχετικό με το ερώτημά τους.

Συχνά είναι το βασικό κριτήριο για να αποφασίσουν σε ποιο αποτέλεσμα να κλικάρουν. Οπότε είναι σημαντικό να χρησιμοποιείς τίτλους υψηλής ποιότητας στην ιστοσελίδα σου. “

Οι μηχανές αναζήτησης,εμφανίζουν συνήθως τους πρώτους 50-60 χαρακτήρες ενός τίτλου. Η Google θα εμφανίσει τον πλήρη τίτλο στη σελίδα σου, αρκεί να διατηρείτε την ετικέτα τίτλου σας κάτω από 60 χαρακτήρες.

google SEOΑκολουθούν ορισμένες άλλες SEO τεχνικές που πρέπει να θυμάσαι κατά τη δημιουργία ετικετών τίτλου:

  • Συμπεριέλαβε τα keywords που στοχεύεις.
  • Γράψε έναν τίτλο που ταιριάζει με την πρόθεση αναζήτησης.
  • Απέφυγε τη δημιουργία διπλών ετικετών τίτλου.
  • Απέφυγε την υπερβολική χρήση των keywords.
  • Κράτησε τον τίτλο περιγραφικό αλλά στοχευμένο.

Μeta Description

Το Μeta Description είναι μια σύντομη περίληψη της ιστοσελίδας που εμφανίζεται κάτω από την ετικέτα τίτλου.

Τα Μeta Descriptions δεν επηρεάζουν άμεσα τις κατατάξεις αναζήτησης, αλλά μπορούν να επηρεάσουν την αναλογία των κλικ προς τον αριθμό εμφανίσεων της ιστοσελίδας σου.

Η Google το εξηγεί καλύτερα:

“Μια ετικέτα Μeta Description θα πρέπει γενικά να ενημερώνει τους χρήστες με μια σύντομη, σχετική περίληψη για το τι αφορά μια συγκεκριμένη ιστοσελίδα. Είναι το επιπλέον στοιχείο που πείθει τον χρήστη ότι η σελίδα είναι ακριβώς αυτό που αναζητά.”

Η Google περικόπτει συνήθως τα Μeta Descriptions σε 155-160 χαρακτήρες, οπότε βεβαιώσου ότι παρέχεις μια περίληψη του περιεχομένου σου μέσα σε αυτό το όριο.

Ακολουθούν ορισμένες SEO τεχνικές που πρέπει να ακολουθήσεις ενώ γράφεις τα Μeta Descriptions

  • Γράψε διαφορετικά Μeta Descriptions για κάθε σελίδα.
  • Χρησιμοποιήσε στοιχεία προσανατολισμένα στη δράση.
  • Συμπεριέλαβε τα keywords που στοχεύεις.
  • Αντιστοίχισε τους με την πρόθεση αναζήτησης.
  • Κάνε μια στοχευμένη περίληψη.

Βελτιστοποίησε τις εικόνες

Οι εικόνες παίζουν καθοριστικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας του χρήστη στην ιστοσελίδα σου.

Όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο, οι εικόνες μπορούν να συμβάλουν στη βελτιστοποίηση του SEO και να ενισχύσουν την οργανική επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου.

Ακολουθούν 4 SEO τεχνικές που μπορείς να εφαρμόσεις για να βελτιστοποιήσεις τις εικόνες σου.

Επέλεξε την καλύτερη μορφή αρχείου

Η ταχύτητα της ιστοσελίδας είναι ένα σημαντικός συντελεστής κατάταξης. Οι εικόνες καλύπτουν συχνά το μεγαλύτερο χώρο στο συνολικό μέγεθος μιας σελίδας.

Συνεπώς, πρέπει να βελτιστοποιήσεις τις εικόνες για να “κερδίσεις ταχύτητα”, και έτσι να βελτιώσεις τη συνολική απόδοση της ιστοσελίδας σου.

google images

Οι πιο συχνές μορφές εικόνας στο διαδίκτυο είναι οι JPEG και PNG. Και οι δύο αυτές μορφές χρησιμοποιούν διαφορετικές τεχνικές συμπίεσης, γι ‘αυτό τα μεγέθη αρχείων μεταξύ αυτών των δύο μπορεί να διαφέρουν αρκετά.

 Σε συμβουλεύουμε να χρησιμοποιήσεις εικόνες JPEG όταν εστιάζεις το περιεχόμενο σου σε μια εικόνα/φωτογραφία.

Από την άλλη τα PNG  αρχεία ταιριάζουν καλύτερα σε εικόνες που περιέχουν κείμενο, γραμμικά σχέδια, Infografics κ.ο.κ.

Συμπίεση των εικόνων

Όσο μεγαλύτερο είναι το μέγεθος του αρχείου εικόνας , τόσο περισσότερο αργεί να “φορτώσει” η ιστοσελίδα. Γι ‘αυτό είναι επιτακτική ανάγκη να συμπιέσεις τις εικόνες σου πριν τις ανεβάσεις στην ιστοσελίδα.

Ευτυχώς, υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία που μπορούν να σε βοηθήσουν να συμπιέσεις τις εικόνες σου.

Προτάσεις εργαλείων συμπίεσης για καλύτερες SEO τεχνικές

TinyPNG: Το TinyPNG χρησιμοποιεί έξυπνες τεχνικές συμπίεσης για τη μείωση του μεγέθους των αρχείων PNG και JPEG.

ImageOptim: Εάν είσαι χρήστης Mac, μπορείς να κατεβάσεις και να χρησιμοποιήσεις αυτό το δωρεάν εργαλείο για όλες τις ανάγκες συμπίεσης εικόνας.

Το ImageOptim είναι ένα εργαλείο που προτείνει και η Google. Είναι μακράν το καλύτερο εργαλείο για τη συμπίεση JPEG, αλλά όχι για PNG. Για τη συμπίεση PNG, καλύτερα να χρησιμοποιήσεις το TinyPNG.

Διάβασε Επίσης:
5+5 SEO Tools για να απογειώσεις την δουλειά σου!

ShortPixel: Εάν “τρέχεις” την ιστοσελίδα σου στο WordPress, μπορείς να εγκαταστήσεις αυτήν την επέκταση. Το δωρεάν πρόγραμμα του ShortPixel σου επιτρέπει να συμπιέζεις έως και 100 εικόνες ανά μήνα.

Γράψε εναλλακτικό κείμενο για τις εικόνες

Η προσθήκη εναλλακτικού κειμένου σε εικόνες εξακολουθεί να είναι πιο απαραίτητες SEO τεχνικές για την ιστοσελίδα σου.

Η προσθήκη εναλλακτικού κειμένου σε εικόνες βελτιώνει την προσβασιμότητα στον ιστό και βοηθά τα προγράμματα περιήγησης να κατανοήσουν καλύτερα τις εικόνες στην ιστοσελίδα σου.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

alt text image

Να τι λέει η Google σχετικά με τη σύνταξη εναλλακτικού κειμένου:

“Κατά την επιλογή εναλλακτικού κειμένου, εστίασε στη δημιουργία χρήσιμου, πλούσιου σε πληροφορίες περιεχομένου που χρησιμοποιεί σωστά keywords και είναι συναφές με το περιεχόμενο της σελίδας.

Κατά τη σύνταξη εναλλακτικού κειμένου για εικόνες, να είσαι συνοπτικός στην περιγραφή σου και να αποφεύγεις την υπερβολική χρήση keywords.

Lazy-Loading

To Lazy-Loading είναι μια τεχνική που αποτρέπει τη φόρτωση μη απαραίτητων πόρων (εικόνες, βίντεο κ.λπ.) κατά το χρόνο φόρτωσης της σελίδας. Αντ ‘αυτού, εικόνες και βίντεο φορτώνονται μόνο όταν τα χρειάζονται οι χρήστες.

Δες πώς η Google εξηγεί τη σχέση μεταξύ του Lazy-Loading και της απόδοσης του ιστότοπου:

“Όταν φορτώνουμε εικόνες και βίντεο μέσω Lazy-Loading, μειώνουμε τον αρχικό χρόνο φόρτωσης, το αρχικό “βάρος” της ιστοσελίδας και τη χρήση πόρων συστήματος, τα οποία έχουν θετικές επιπτώσεις στην απόδοση.”

Βελτιστοποίησε την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου

Εάν η ιστοσελίδα σου έχει υψηλό χρόνο φόρτωσης, θα έχεις πολλούς δυσαρεστημένους χρήστες και θα βρεθείς χαμηλότερα στην κατάταξη

Υπάρχουν πολλά δωρεάν εργαλεία που μπορούν να σε βοηθήσουν να ελέγξεις την ταχύτητα της ιστοσελίδας σου, όπως το PageSpeed ​​Insights της Google.

website speed seoΤο εργαλείο που προτείνω για αυτήν την εργασία είναι το GTMetrix. Αυτό το δωρεάν εργαλείο παρέχει πληροφορίες σχετικά με την ταχύτητα της σελίδας σου. Επίσης παρέχει προτάσεις για τα βήματα που μπορείς να ακολουθήσεις για να βελτιώσεις τον χρόνο φόρτωσης.

Εκτός από τη συμπίεση εικόνας, ακολουθούν ορισμένες SEO τεχνικές για να φορτώνει πιο γρήγορα η ιστοσελίδα σου:

  • Ενεργοποίηση προσωρινής αποθήκευσης (caching) του προγράμματος περιήγησης.
  • Διαγραφή περιττών επεκτάσεων.
  • Μείωσε το χρόνο απόκρισης του server.
  • Μείωσε τον αριθμό ανακατευθύνσεων.
  • Ελαχιστοποίησε τα αρχεία CSS και JavaScript.

Δημιούργησε εσωτερικούς συνδέσμους (Internal Linking)

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι (links) είναι σημαντικοί επειδή δημιουργούν μια ιεραρχία πληροφοριών για την ιστοσελίδα σου. Επίσης βοηθούν την Google να κατανοήσει βαθύτερα το περιεχόμενο της.

Οι εσωτερικοί σύνδεσμοι μπορούν να βοηθήσουν σημαντικά την κατάταξη σου όταν χρησιμοποιούνται με τον σωστό τρόπο.

Μια από τις βέλτιστες SEO τεχνικές είναι να προσθέτεις εσωτερικούς συνδέσμους από τις κορυφαίες σε επισκεψιμότητα σελίδες της ιστοσελίδας σου σε εκείνες που χρειάζονται μια ώθηση.

Μπορείτε επίσης να χρησιμοποιήσεις εργαλεία λογισμικού για να εντοπίσεις και να διορθώσεις εσωτερικά σφάλματα σύνδεσης στην ιστοσελίδα σου.

Βελτίωσε την εμπειρία του χρήστη

Η Google παρακολουθεί στενά τον τρόπο συμπεριφοράς των χρηστών απέναντι στο περιεχόμενό σου. Η ποιότητα της εμπειρίας του χρήστη είναι μια από τις βασικές SEO τεχνικές για τη βελτίωση της κατάταξης σου στις μηχανές αναζήτησης.

Η ταχύτητα της σελίδας παίζει ζωτικό ρόλο στη βελτίωση της εμπειρίας του επισκεπτών στην ιστοσελίδα σου.

Ακολουθούν μερικές επιπλέον συμβουλές για να διασφαλίσεις ότι οι χρήστες έχουν θετικές εμπειρίες όταν επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου!

seo strategy

Χρήση υπότιτλων: Η σωστή χρήση των υπότιτλων βοηθά την Google να κατανοήσει καλύτερα το περιεχόμενό σου. Επίσης κάνει τα κείμενα σου πιο προσβάσιμα στους αναγνώστες.

Κάνε το περιεχόμενό σου ελκυστικό: Αρκετές μελέτες δείχνουν ότι τα γραφικά βοηθούν τους ανθρώπους να κατανοήσουν καλύτερα το περιεχόμενό σου. Χρησιμοποίησε σχετικές εικόνες, βίντεο και screenshots για να επισημάνεις τα στοιχεία που θέλεις.

Απέφυγε τη χρήση ενοχλητικών αναδυόμενων παραθύρων: Τα αναδυόμενα παράθυρα δεν είναι μόνο κακά από την οπτική γωνία του SEO, αλλά είναι ενοχλητικά για τους χρήστες.

Από το 2017, η Google “τιμωρεί” ιστοσελίδες που χρησιμοποιούν ενοχλητικά αναδυόμενα παράθυρα.

Διάβασε Επίσης:
On Page SEO: Που πρέπει να εστιάσεις για να πετύχεις

Εάν είναι απολύτως απαραίτητο να τα χρησιμοποιήσεις για να αναπτύξεις τη λίστα email σου, εμφάνισε τα σε χρήστες που έχουν περάσει τουλάχιστον 5 λεπτά στην ιστοσελίδα σου.

Χρήση λευκού χώρου: Ο λευκός χώρος είναι μια θεμελιώδης πτυχή του καλού σχεδιασμού. Σύμφωνα με το Crazy Egg, το κενό διάστημα μεταξύ παραγράφων και στα αριστερά και δεξιά περιθώρια αυξάνει την κατανόηση κατά 20%.

Εξέτασε λοιπόν τη χρήση λευκού χώρου για να κάνεις το περιεχόμενό σου πιο ευανάγνωστο και να τραβήξεις την προσοχή των χρηστών.

Συμπεριέλαβε keywords στο URL σου

Η βελτιστοποίηση του URL είναι μια συχνά παραβλεπόμενη πτυχή για τις SEO τεχνικές. Ένα καλό URL παρέχει στους χρήστες και στις μηχανές αναζήτησης μια σαφή ιδέα για την ιστοσελίδα σου.

Η Google το εξηγεί καλύτερα:

“Το URL μιας ιστοσελίδας πρέπει να είναι όσο το δυνατόν πιο απλό. Οργάνωσε το περιεχόμενό σου, έτσι ώστε οι διευθύνσεις URL να δημιουργούνται λογικά και με τρόπο που είναι πιο κατανοητός από τους ανθρώπους.

seo websiteΈχοντας αυτό κατά νου, μπορείς να δημιουργήσεις μια καλά σχεδιασμένη διεύθυνση URL με αυτούς τους τρόπους:

Χρήση σύντομων διευθύνσεων URL Οι σύντομες διευθύνσεις URL βοηθάνε στην υψηλότερη κατάταξη στις σελίδες των αποτελεσμάτων αναζήτησης.

Χρησιμοποίησε διευθύνσεις URL πλούσιες σε keywords Συμπεριέλαβε keywords στη διεύθυνση URL για να αυξήσεις τις πιθανότητές σου για καλύτερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Κατάργηση περιττών stop words: Για να κάνεις τη διεύθυνση URL σου καθαρή και σύντομη, μπορέις να καταργήσεις τα περιττά stop words.

Επικεντρώσου στη λήψη περισσότερων backlinks

Η Google θεωρεί τα backlinks -σύνδεσμοι επιστροφής στην ιστοσελίδα σου- ως ένα βασικό στοιχείο κατάταξης. Η Google αναγνωρίζει αυτές τις διασυνδέσεις ως “ψήφους εμπιστοσύνης” στην ιστοσελίδα σου.

Εάν η ιστοσελίδα σου έχει μεγάλο αριθμό backlinks, αυξάνει τις πιθανότητές σου για υψηλότερη κατάταξη στα αποτελέσματα αναζήτησης.

Ωστόσο, δεν έχουν όλα τα backlinks την ίδια αξία. Ορισμένα ποιοτικά backlinks μπορούν να αυξήσουν την κατάταξή σου για συγκεκριμένα ερωτήματα αναζήτησης.  Άλλα όμως, χαμηλότερης ποιότητας backlinks μπορούν να οδηγήσουν στο ακριβώς αντίθετο αποτέλεσμα.

Γι ‘αυτό πρέπει να δώσεις προτεραιότητα σε backlinks από έγκυρες και ποιοτικές ιστοσελίδες.

Ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους για την απόκτηση έγκυρων backlinks γίνεται μέσα από τη μελέτη του τρόπου με τον οποίο δημιουργούν διασυνδέσεις οι ανταγωνιστές στον τομέα που δραστηριοποιήσε.

Συμβουλή για βέλτιστες SEO τεχνικές: Δες πως εφαρμόζουν τη στρατηγική οι ανταγωνιστές σου και προσάρμοσε τη στις ανάγκες σου.

Δημοσίευσε μακροσκελές περιεχόμενο

Είναι αλήθεια ότι η δημοσίευση μακροσκελούς περιεχομένου φέρνει καλύτερα αποτελέσματα.

Τα άρθρα μεγάλου μήκους (δημοσιεύσεις με 3000+ λέξεις) έχουν 3x περισσότερη επισκεψιμότητα, 4x περισσότερα shares και 3,5x περισσότερα backlinks από τα άρθρα μέσου μήκους (901-1200 λέξεις).

website content

Με λίγα λόγια, υπάρχει ισχυρή συσχέτιση μεταξύ του μεγέθους του περιεχομένου και της “απόδοσης αναζήτησης”.

Για αυτόν τον λόγο, θα πρέπει να στοχεύσεις στη δημοσίευση 1-2 άρθρων, μακράς έκτασης, που περιλαμβάνουν χρήσιμες πληροφορίες για τους χρήστες.

Η Google θέλει να εστιάσεις στις ανάγκες του χρήστη μέσα από τις SEO τεχνικές. Ο καλύτερος τρόπος για να διατηρήσεις τους αναγνώστες σου και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου από το Digital Marketing είναι το SEO.

Όταν δημιουργείς περιεχόμενο στόχευσε σε keywords που διατηρούν την ισορροπία μεταξύ του “αριθμού αναζητήσεων” και του “βαθμού δυσκολίας” του keyword”.

Τα long tail keywords τείνουν να έχουν χαμηλό ποσοστό αναζητήσεων αλλά σε πολλές περιπτώσεις βοηθάνε στην προσέγγιση εξειδικευμένου κοινού.

Εάν ο “αριθμός αναζητήσεων” είναι πολύ χαμηλός, στόχευσε σε mid-tail keywords με χαμηλή έως μεσαία “δυσκολία keyword”.

Οι παραπάνω SEO τεχνικές είναι το σημείο εκκίνησης για την επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων στο Digital Marketing.

O ανταγωνισμός για την πολυπόθητη 1η σελίδα της Google είναι έντονος, ανεξάρτητα από τον τομέα που σε αφορά!

Η εφαρμογή των παραπάνω θα σε βοηθήσει να κάνεις την αρχή και να πάρεις το προβάδισμα από τους ανταγωνιστές σου!

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω