Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Όπως έχουμε αναφέρει, το διαδίκτυο είναι μια πηγή ευκαιριών για τον επιχειρηματικό κόσμο. Ένας λόγος είναι ότι αποτελεί ένα τεράστιο δίκτυο προώθησης και διαφήμισης. Η πληροφορία που διακινείται στο διαδίκτυο καθημερινά είναι ασύλληπτη. Το ίδιο και ο διαφημιστικός τζίρος. Γιατί όμως να κάνετε διαφήμιση στο διαδίκτυο;
Η διαφήμιση στο διαδίκτυο χρειάζεται μεθοδικότητα και προσοχή. Μπορείτε να απολαύσετε τα οφέλη της ψηφιακή διαφήμισης, αρκεί να γίνουν σωστά. Η παρουσία ενός οργανισμού θα πρέπει να είναι αξιοπρεπής, καθώς η εικόνα που έχει είναι από τα πιο σημαντικά assets. Παράλληλα, η παρουσία αυτή πρέπει να διαφημίζεται και να προωθείται για να την επίτευξη των στόχων αυτού.
Παρακάτω, θα αναλύσουμε τους τρόπους διαφήμισης στο διαδίκτυο.
Η online διαφήμιση αναφέρεται στις διαφημίσεις εντός των μηχανών αναζήτησης. Το μεγαλύτερο κομμάτι της online διαφημιστικής πίτας απολαμβάνει η Google, ως κύρια μηχανή αναζήτησης. Με τα Google Ads (πρώην Google Adwords), δημιουργείτε “ποιοτική επισκεψιμότητα”, δηλαδή επισκέπτες που πραγματικά ενδιαφέρονται για το περιεχόμενο της ιστοσελίδας σας. Επίσης, ο τρόπος χρέωσης είναi PPC (pay per click), το οποίο σημαίνει, όπως αναφέρθηκε παραπάνω, ότι πληρώνετε για τον αριθμό επισκεπτών στην ιστοσελίδα σας.
Η διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης είναι πολύ αποτελεσματική, αρκεί να υπάρχει η τεχνογνωσία. Η δημιουργία keywords – λέξεις κλειδιά που θα εμφανίζεται η διαφήμιση σας – διαθέτει εξειδικευμένα εργαλεία, τα οποία αν χρησιμοποιηθούν σωστά, μπορούν να επιφέρουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
Η διαφήμιση στα Social Media είναι παρακλάδι της online διαφήμισης, ωστόσο αποτελεί ένα διαφορετικό μέσο. Η διαφήμιση στα κοινωνικά δίκτυα είναι εξίσου αποτελεσματική, καθώς παρέχεται η δυνατότητα άριστης στόχευσης και το κοινό στόχευσης είναι υπερμέγεθες. Ο τρόπος πληρωμής είναι επίσης PPC. Παρόλα αυτά, θα πρέπει να θυμάστε ότι οι χρήστες των κοινωνικών δικτύων βρίσκονται στις πλατφόρμες για ψυχαγωγία, και όχι για να εκτεθούν σε διαφημίσεις. Τα κυρίαρχα κοινωνικά δίκτυα για διαφήμιση είναι το Facebook, το Instagram και το LinkedIn.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Η βελτιστοποίηση στις μηχανές αναζήτησης δεν θεωρείται είδος διαδικτυακής διαφήμισης, καθώς δεν διακινείται χρήμα. Όμως είναι κάτι τόσο κρίσιμο που επηρεάζει τις προωθητικές σας ενέργειες. Οι μηχανές αναζήτησης αντιμετωπίζουν διαφορετικά τις φιλικά προς αυτές ιστοσελίδες που θέλουν να διαφημιστούν. Μια “καλοστημένη” ιστοσελίδα μπορεί να επιφέρει τακτικότερες εμφανίσεις της διαφήμισης, μειωμένο κόστος ανά κλικ και υψηλότερη ταξινόμηση μεταξύ διαφημίσεων ανταγωνιστών.
Το email marketing, ή αλλιώς newsletter campaign, είναι η δημιουργία διαφημιστικών emails μαζικά για να ενημερώσουν το κοινό για τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μιας επιχείρησης. Αυτό το είδος διαφήμισης χρησιμοποιείται για 2 σκοπούς: Για την δημιουργία νέου πελατολογίου (newsletter marketing) και την ενίσχυση των σχέσεων των ήδη υπαρχόντων πελατών, μέσω προσφορών ή ενημέρωσης νέων υπηρεσιών.
Το email marketing είναι ένα εξίσου ευαίσθητο εργαλείο online διαφήμισης. Θα πρέπει να γίνεται με σωστό τρόπο ώστε να μην μεταφέρεται στα ανεπιθύμητα (spam) και παράλληλα να γίνεται με εργαλεία που προσφέρουν στατιστικά δεδομένα για την καμπάνια (πόσοι το άνοιξαν, πόσοι ακολούθησαν το call to action, πόσοι το έβαλαν στα spam κ.ο.κ).
Τα Banner Ads είναι ένα ψηφιακό εικαστικό μήνυμα, περιορισμένου μεγέθους, το οποίο τοποθετείται σε επιλεγμένα σημεία μιας ιστοσελίδας. Αυτό το είδος διαφήμισης χρησιμοποιείται κυρίως για ιστοσελίδες με πολύ υψηλή επισκεψιμότητα. Ο σκοπός αυτής της διαφήμισης είναι να προσελκύσει το ενδιαφέρον και να μεταφέρει τον χρήστη στην ιστοσελίδα του διαφημιζομένου. Η χρέωση είναι ανάλογη των κλικ που κάνουν οι χρήστες στην διαφήμιση.
Για να είναι ένα banner ad αποτελεσματικό μέσο ψηφιακής διαφήμισης θα πρέπει να είναι αρκετά καλαίσθητο και εντυπωσιακό. Το μήνυμα να πρέπει να είναι άμεσο και απλό, ώστε να γίνεται άμεσα αντιληπτό.
Εκτός από το δημιουργικό, μεγάλη σημασία έχει η ιστοσελίδα που το φιλοξενεί. Δεν είναι απαραίτητο να έχει μεγάλο αριθμό επισκεπτών, ωστόσο θα πρέπει να είναι σχετική με το αντικείμενο δραστηριότητας σας.