Cart
No products in the cart.
Είμαστε πάντα εδώ! Ας Μιλήσουμε!
Αν έχεις ασχοληθεί έστω και λίγο με το Digital Marketing, σίγουρα θα έχεις ακούσει για τις διαφημίσεις Google Ads.
Τα Google Ads είναι μια υπηρεσία διαφήμισης από την Google, μέσω της οποίας οι επιχειρήσεις μπορούν να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google, σε άλλες ιστοσελίδες που συμμετέχουν στο πρόγραμμα AdSense, και σε εφαρμογές όπως το Youtube και το Gmail.
Με ιστορία άνω των 23 χρόνων αποτελούν αποδεδειγμένα μία από τις πιο αποδοτικές πλατφόρμες προώθησης στο διαδίκτυο.
Αν θες να μάθεις τα πάντα για τις διαφημίσεις Google Ads τότε συνέχισε να διαβάζεις.
Η Google κυκλοφόρησε το AdWords το 2000. Αρχικά, η ίδια η Google θα δημιουργούσε και θα διαχειριζόταν τις καμπάνιες των διαφημιζόμενων. Στη συνέχεια δόθηκε η δυνατότητα στις επιχειρήσεις να δημιουργούν Google Ads εκστρατείες μόνες τους, η πρώτη πλατφόρμα που επέτρεπε κάτι τέτοιο στο ίντερνετ.
Η διαφήμιση στη Google είναι επί πληρωμή. Ο διαφημιζόμενος πληρώνει είτε ανά κλικ (CPC-Cost Per Click)είτε ανά εμφάνιση (CPM – cost per 1000 impressions). Το πως θα χρεωθείς τελικά εξαρτάται από τον τύπο καμπάνιες και τη στρατηγική bidding που θα επιλέξεις.
Οι διαφημίσεις στη Google λειτουργούν όπως μία δημοπρασία.
Ο διαφημιζόμενος επιλέγει λέξεις-κλειδιά που πιστεύει ότι είναι σχετικές με την επιχείρησή του και αναζητούν οι δυνητικοί του πελάτες. Όταν κάποιος χρήστης αναζητά μια λέξη-κλειδί που έχει επιλέξει ένας διαφημιζόμενος, η διαφήμισή του μπορεί να εμφανιστεί στα αποτελέσματα αναζήτησης.
Η τιμή που πληρώνει ένας διαφημιζόμενος για κάθε κλικ στη διαφήμισή του εξαρτάται από διάφορους παράγοντες, όπως η δημοτικότητα της λέξης-κλειδι, η ποιότητα της διαφήμισης και ο ανταγωνισμός από άλλους διαφημιζόμενους.
Αντίστοιχη είναι και η φιλοσοφία των διαφημίσεων στο Google Display Network και στο Youtube.
Η Google πραγματοποιεί δημοπρασία κάθε φορά που υπάρχει διαφημιστικός χώρος διαθέσιμος σε κάποιο blog, website ή youtube video. Οι διαφημίσεις κατατάσσονται και εμφανίζονται ανάλογα με το bid που έχεις κάνει, τους στόχους της καμπάνιας και την ποιότητά της.
Όταν μιλάμε για διαφήμιση στη Google, το πρώτο που έρχεται στο μυαλό κάποιου είναι οι διαφημίσεις αναζήτησης. Παρόλα αυτά, η Google προσφέρει στους διαφημιζόμενους μία μεγαλύτερη γκάμα τύπων καμπάνιας, ώστε ο διαφημιζόμενος να επιλέγει αυτή που ταιριάζει καλύτερα στους επιχειρησιακούς του τρόπους.
Tip: Τις περισσότερες φορές είναι πιο αποδοτικό να υλοποιείς ταυτόχρονα πάνω από 1 τύπο καμπάνιες, ειδικά σε eshop!
Πάμε να δούμε αναλυτικά 5 διαφορετικά είδη καμπάνιας που μπορεί να σου αποφέρουν αποτελέσματα:
Οι διαφημίσεις αναζήτησης είναι διαφημίσης κειμένου και εμφανίζονται σε αναζητήσεις των χρηστών στη Google μαζί με τα οργανικά αποτελέσματα. Ξεχωρίζουν από αυτά γιατί έχουν την ένδειξη Ad ή Διαφ.
Το μεγάλο πλεονέκτημα των Search Campaigns είναι ότι εμφανίζονται πρώτα στις αναζητήσεις και λαμβάνουν πολύ μεγάλο ποσοστό των κλικ των χρηστών (πάνω από 50%!).
Η Google διαθέτει το δικό της δίκτυο προβολής (ιστοσελίδες με Google AdSense, Youtube, Εφαρμογές κλπ) μέσα στο οποίο δίνει τη δυνατότητα στους διαφημιζόμενους να εμφανίσουν εικόνες και/ή βίντεο σε δυνητικούς τους πελάτες.
Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου
Τα Display Ads έχουν μεγάλη αποτελεσματικότητα όταν χρησιμοποιούνται για να χτίσουν Awaraness για μία επιχείρηση αλλά και για Remarketing, δηλαδή για επαναστόχευση χρηστών που έχουν επισκεφτεί ήδη την ιστοσελίδα σου.
Οι Shopping Ads καμπάνιες απευθύνονται αποκλειστικά σε ηλεκτρονικά καταστήματα καθώς είναι προϊοντικές καμπάνιες.
Εμφανίζει στα αποτελέσματα των χρηστών προϊόντα σχετικά με την αναζήτηση που έχουν πραγματοποιήσει. Στη διαφήμιση συμπεριλαμβάνεται εικόνα, τιμή και κόστος μεταφορικών.
Σημαντικό: Για να τρέξεις Shopping Ads είναι απαραίτητο να έχεις στήσει Google Merchant Center. Μέσω αυτού γίνεται η διασύνδεση των προϊόντων του eshop σου με τις διαφημίσεις!
Οι Pmax είναι αλγοριθμικές καμπάνιες με στόχο τη μεγιστοποίηση των μετατροπών (συνήθως πωλήσεις, φόρμες επικοινωνίας). Σε αυτές διασυνδέονται όλα τα assets ενός λογαριασμούς (κείμενα, προϊόντα, εικόνες κλπ) και μετά προσπαθεί να ανακαλύψει ποια είναι τα πιο αποδοτικά και να φέρει τα περισσότερα conversions πάνω σε αυτά.
Πολύ σημαντικό: Εάν δεν έχεις κάνει σωστό setup των conversion ο αλγόριθμος δεν θα μπορε΄σει να κάνει σωστη βελτιστοποίηση και να φέρει τα αποτελέσματα που μπορεί.
Οι καμπάνιες Demand Gen δημιουργήθηκαν με σκοπό να βοηθήσουν τις επιχειρήσεις να προσεγγίσουν καταναλωτές εκτός των σελίδων αποτελεσμάτων αναζήτησης. Εμφανίζονται στο Discovery Feed, το Gmail και το Youtube.
Στόχος τους είναι να προσεγγίσουν νέα κοινά και να δημιουργήσουν ενδιαφέρον για υπηρεσίες/προϊόντα με ένα πιο οπτικό και engaging τρόπο.
Η απάντηση ποικίλλει και εξαρτάται από παράγοντες όπως το διαθέσιμο διαφημιστικό σου budget, το στόχο που θες να πετύχεις και τον ανταγωνισμό.
Το κόστος για ένα κλικ μπορεί να είναι από μερικά μόνο λεπτά έως και πολλά €€€€.
Στη Web-Net, για την ελληνική αγορά, έχουμε παρατηρήσει ότι το κόστος μπορεί να κυμαίνεται από 0,05 λεπτά έως και 10+€.
Παράδειγμα: Αν έχεις διαθέσιμο budget 100€ ανά μέρα και το μέσο κόστος ανα κλικ είναι στα 20 λεπτά αυτό σημαίνει πως θα έχει κατά μέσο όρο 500 κλικ ημερησίως!
Οι παράγοντες που επηρεάζουν το κόστος του κλικ είναι:
Όπως κατάλαβες και από το άρθρο οι διαφημίσεις στη Google είναι ένα από τα καλύτερα εργαλεία διαφήμισης για μία επίχειρηση που θέλει να αναπτυχθεί και να αυξη΄σεις τις πωλήσεις της.
Στη Web-Net έχουμε αναλάβει εκατοντάδες Google Ads λογαριασμούς φέρνοντας φοβερά αποτελέσματα στους πελάτες μας!
Θες να ξεκινήσεις και εσύ διαφημίσεις στη Google ή να βελτιώσεις τα αποτελέσματα σε αυτές που τρέχει ήδη;