0 0.00

Cart

No products in the cart.

Digital Marketing σημαίνει Αύξηση Πωλήσεων

Digital Marketing σημαίνει Αύξηση Πωλήσεων

Πώς μεταφράζεται το Digital Marketing στη γλώσσα των επιχειρήσεων; Το Digital  Marketing σημαίνει πρώτα από όλα… Aύξηση Πωλήσεων για εσένα και την επιχείρηση σου!

Ο καλύτερος τρόπος για να μετρήσεις την αποδοτικότητα των στρατηγικών Digital Marketing στην επιχείρηση σου είναι ο δείκτης απόδοσης επένδυσης (ROI).

Αυτός ο δείκτης εκφράζεται από ένα ποσοστό μετατροπών (conversions). Με απλά λόγια αυτό το ποσοστό εκφράζει το πόσοι από τους πελάτες που προσέλκυσες μέσα από το marketing, αγόρασαν τελικά τις υπηρεσίες/προϊόντα σου.

Βέβαια, μια μετατροπή, δεν ταυτίζεται πάντα με την πώληση, αλλά μπορεί να σημαίνει εγγραφή σε μια υπηρεσία, “κατέβασμα” περιεχομένου, συνδρομή κ.ο.κ., ανάλογα με τον τύπο της επιχείρησης σου!

Ο δείκτης ROI εκφράζει το πόσο αποδοτικές είναι οι καμπάνιες Digital Marketing που εφαρμόζεις. Ένας ψηλός δείκτης απόδοσης σημαίνει επιτυχία στο marketing άρα… κερδοφορία για την επιχείρηση σου!

Πώς όμως θα καταφέρεις να εφαρμόσεις αποδοτικά τις στρατηγικές Digital Marketing και να αυξήσεις τις πωλήσεις σου;

Ακολουθούν 10 συμβουλές για να έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα και να καταφέρεις πραγματική Aύξηση Πωλήσεων!

Κάνε δοκιμές

Εάν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις θα πρέπει να κάνεις συνεχώς νέες δοκιμές και αναπροσαρμογές.

Σκέψου κάθε στοιχείο της καμπάνιας σου και τις πιθανές παραλλαγές του: Θέμα email, εικόνες, video κ.ο.κ. Στη συνέχεια, κάνε ελεγχόμενες δοκιμές για να βρεις τι ταιριάζει καλύτερα στην περίπτωση σου.

Η αποδοτικότητα αυξάνεται μέσα από την ανάλυση, τον έλεγχο και τη συνέπεια!

Διάβασε Επίσης:
Κατασκευή Ιστοσελίδας για Ξενοδοχεία: Η καλύτερη λύση για direct κρατήσεις

Digital Marketing

Ανέλυσε τα δεδομένα

Η ανάλυση των δεδομένων σε βοηθάει να γνωρίζεις κάθε λεπτομέρεια σχετικά με τη συμπεριφορά των χρηστών κατά την πλοήγηση στην ιστοσελίδα σου. Αυτό μπορεί να γίνει με τη συνδρομή εργαλείων όπως το Google Analytics.

Σε ποια στοιχεία δίνουν μεγαλύτερη προσοχή; Ποιά σημεία τους κουράζουν και ποιά προσπερνούν; Παραβλέπουν συστηματικά το κουμπί Call to Action (CTA) σας;

Οι πληροφορίες είναι δύναμη και συνεπάγονται Aύξηση Πωλήσεων!

Βελτιστοποίησε τις φόρμες επικοινωνίας

Για να είναι επιτυχής, οποιαδήποτε στρατηγική πώλησης πρέπει να δημιουργεί μια σταθερή ροή προσέλκυσης νέων πελατών. Σε πολλές περιπτώσεις, αυτό περιλαμβάνει τη συμπλήρωση κάποιας μορφής φόρμας επικοιωνίας.

Ο σχεδιασμός μιας φόρμας δεν είναι μια απλή υπόθεση! Ο αριθμός των πεδίων, η διατύπωση του κουμπιού CTA (πχ. ΑΓΟΡΑΣΕ ΤΟ!), τα χρώματα… αυτά είναι μόνο μερικά από τα στοιχεία που θα χρειαστεί να βελτιστοποιήσεις για να έχεις καλύτερα αποτελέσματα.

Μην ξεχάσεις να συμπεριλάβεις αυτόματα φίλτρα για να βεβαιωθείς ότι τα δεδομένα που σου παρέχονται είναι έγκυρα και πραγματικά.

Χρειάζεσαι ποιότητα πριν από την ποσότητα!

Γίνε διαθέσιμος

Θέλεις οι χρήστες του διαδικτύου να επικοινωνούν μαζί σου; Κάνε το όσο το δυνατόν πιο εύκολο για αυτούς.

Κάθε άτομο έχει τις δικές του προτιμήσεις και αυτό που μπορεί να είναι απλό και πρακτικό για μερικούς, μπορεί να απογοητεύει κάποιους άλλους. Για να βεβαιωθείς ότι είσαι διαθέσιμος για όσο το δυνατόν περισσότερους χρήστες, χρησιμοποίησε όλα τα κανάλια επικοινωνίας.

Consulting with George Liontos

Μάθε Πως Η Web-Net Μπορεί Να Σε Βοηθήσει Να Τετραπλασιάσεις Τους Τζίρους Σου

  • SEO - Φέρε στοχευμένη οργανική επισκεψιμότητα στο website σου.
  • Content Marketing - η ομάδα μας δημιουργεί επικό περιεχόμενο που θα κοινοποιείται, θα λαμβάνει συνδέσμους και θα προσελκύει επισκεψιμότητα.
  • Paid Media - αποτελεσματικές επί πληρωμή στρατηγικές με ξεκάθαρη απόδοση επένδυσης (ROI).
  • Social Media - δώσε στην επιχείρηση την προβολή που της αρμόζει και προσέλκυσε νέους πελάτες.

ΚΛΕΙΣΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ

Αυτά μπορεί να είναι το τηλέφωνο, email, φόρμα επικοινωνίας, Social Media κ.ο.κ.

digital marketing connection

Call to Action = Aύξηση Πωλήσεων

Ένα από τα πιο κρίσιμα στοιχεία στο Digital Marketing, είναι να πείσεις τον χρήστη να δράσει (Call to Action). Αυτό μπορεί να σημαίνει να επισκεφτεί την ιστοσελίδα σου, το φυσικό κατάστημα, να κάνει μια κριτική και να αγοράσει ένα προϊόν/υπηρεσία.

Διάβασε Επίσης:
ROAS: Τι είναι και πως να το υπολογίζεις;

Για να βελτιώσεις τις πωλήσεις σου θα πρέπει να συμπεριλάβεις περιεχόμενο που δημιουργεί θετικές εντυπώσεις (εικόνες, βίντεο,infographics).

Και, φυσικά, μην ξεχάσεις να κάνεις δοκιμές για να ελέγξεις την αποτελεσματικότητά τους.

Δημιούργησε μια κοινότητα

Εάν θέλεις να δεις Aύξηση Πωλήσεων μακροπρόθεσμα θα πρέπει να κερδίσεις την εμπιστοσύνη των χρηστών που επισκέπτονται την ιστοσελίδα σου.

Δόμησε το περιεχόμενο και το brand σου με τρόπο που να ευνοεί την ανάπτυξη επικοινωνίας και των σχέσεων με το κοινό. Σαν μια μικρή κοινότητα!

Με αυτό τον τρόπο οι χρήστες μπορούν να αναπτύξουν μια μακροχρόνια σχέση με το brand σου, να γίνουν πελάτες και να σε προτείνουν και σε άλλα άτομα.

Αυτή η στρατηγική βοηθά επίσης στη δημιουργία περιεχομένου που δημιουργείται από τους ίδιους τους χρήστες.

Social Media

Τα Social Media είναι ένα θεμελιώδες κομμάτι σε οποιαδήποτε στρατηγική Digital Marketing.  Αν θέλεις να αυξήσεις τις πωλήσεις σου θα πρέπει να έχεις ενεργή παρουσία στα Social Media, με την συνεχή και συστηματική ανάρτηση περιεχομένου.

Επιπλέον θα πρέπει να επιδιώκεις την ενεργή συμμετοχή των χρηστών (ανατροφοδότηση, σχόλια, ανάρτηση δικού τους υλικού κ.α.)

Social Media

Αίσθηση του επείγοντος

Οι προσφορές που έχουν ως τίτλο  “Τελευταία ευκαιρία” ή “Περιορισμένη διαθεσιμότητα” δίνουν στους πελάτες την επιπλέον ώθηση που χρειάζονται για να αγοράσουν ΤΩΡΑ!

Χρησιμοποίησε τα με σύνεση, χωρίς κουραστικές επαναλήψεις  και θα διαπιστώσεις πόσο θετικά επηρεάζουν τα ποσοστά πωλήσεων σου.

Δημιούργησε περιεχόμενο

Το Content Marketing είναι μια σημαντική και κυρίως αποδοτική στρατηγική Digital Marketing.

Αυτή η στρατηγική σε βοηθά να αυξήσεις την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σου από χρήστες που ενδιαφέρονται για τα προϊόντα, το brand και τον τομέα δραστηριοποίησης σου.

Διάβασε Επίσης:
5 λόγοι που χρειάζεσαι διαφήμιση

Με άλλα λόγια δημιούργησε ποιοτικό και σχετικό περιεχόμενο!

content marketing

Συμβατότητα με κινητές συσκευές

Το μεγαλύτερο μέρος της διαδικτυακής χρήσης γίνεται πλέον από κινητές συσκευές, ποσοστό που συνεχώς αυξάνετι.

Εάν δεν θέλεις να χάσεις ένα μεγάλο αριθμό πιθανών πελατών χρειάζεται να βελτιστοποιήσεις την ιστοσελίδα σου και το περιεχόμενο της για την προβολή σε οποιαδήποτε συσκευή εκτός του Η/Υ, όπως τα smartphones και τα tablets.

Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές θα αρχίσεις να καταλαβαίνεις γιατί Digital Marketing σημαίνει Aύξηση Πωλήσεων!

Αν θέλεις να διαβάσεις ένα ενδιαφέρον άρθρο για το δείκτη απόδοσης ROI, πάτα εδώ

Ίσως σε ενδιαφέρουν και τα παρακάτω